تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه طراحی «A» و معرفی برندگان آن+تصاویر

مسابقه طراحی , تعدادی از طرح های برنده این رقابت منحصربفرد را در این مطلب مشاهده می کنید.

مسابقه طراحی

مسابقه طراحی , مسابقه و جایزه طراحی «A» آهنربایی است که خلاقیت و هرسال متفکران و مخترعان زیادی را از سراسر جهان را به سوی خود جذب می کند.

برندگان دوره 2016-2017 این رقابت به تازگی اعلام شده اند و آن ها چنان خلاق هستند که می توانند جهانی که می شناسیم را تغییر دهند و یا حداقل آن را کاربردی تر و زیباتر کنند.

این جوایز به بیش از 1200 پروژه در دسته های مختلف از جمله مبلمان، بسته بندی، گرافیک و معماری اهدا شد. طرح ها مضامین مشترکی از کاربردی بودن، مدرنیته و استفاده بهینه از فضا و مواد را به اشتراک می گذاردند.

تعدادی از طرح های برنده این رقابت منحصربفرد را در این مطلب مشاهده می کنید.

مسابقه طراحی

پاکت کوچک سس و سیب زمینی

مسابقه طراحی

بسته بندی کیک Marais Piano

مسابقه طراحی

بسته بندی عسل

مسابقه طراحی

جعبه بسته بندی نودل فوری

مسابقه طراحی

بسته بندی پاستا

مسابقه طراحی

چای دم کن تینوکیو

مسابقه طراحی

فنجان قهوه که دما را نشان می دهد

مسابقه طراحی

جاکلیدی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه طراحی «A» و معرفی برندگان آن+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..