تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانم‌ها چه زماني همسرشان را خوش‌تيپ مي‌دانند؟

کد خبر: ۳۸۸۷۰۶

۷۰۲  بازدید

مجله زندگی ایده آل: خيلي‌ها معتقدند رسيدگي به استايل و پوشش آقايان خيلي ساده‌تر از دغدغه‌هاي خانم‌ها در همين مورد است. شايد به دليل اينكه آقايان درباره پوشش، راحت‌تر فكر مي‌كنند و شرايط را ساده‌تر مي‌بينند. با اين حال وقتي پاي سليقه خانم‌ها به ميان مي‌آيد، كار براي آقايان هم سخت مي‌شود. تا به حال پيش آمده همسرتان به شما بگويد چطور خوش‌تيپ‌تر مي‌شويد و چطور از خوش‌تيپي فاصله مي‌گيريد؟ خب، شايد تا به حال به روي‌تان نياورده باشید اما اين را بدانيد كه براي قريب به اتفاق خانم‌ها المان‌هاي مشتركي از خوش‌تيپي همسرشان وجود دارد كه بد نيست از آنها مطلع شويد. در اين صورت است كه شما مي‌توانيد بدون اينكه همسرتان نكته‌ای را درباره ظاهرتان به شما گوشزد كند به يك جنتلمن واقعي تبديل شويد.

 يك جنتلمن باشيد!

خوش‌سليقگي در كفش

باور كنيد اولين چيزي كه توجه هر كسي را در استايل آقايان به خود جلب مي‌كند كفش آنهاست. جالب است بدانيد كارشناسان استايل مي‌گويند كفشي كه به پا مي‌كنيد قبل از اينكه خودتان حرفي بزنيد، مي‌تواند خيلي چيزها را درباره شما روشن كند! شكل و شمايل كفش، رنگ آن، تميز بودنش، ست شدنش با ظاهرتان و همه اين عوامل از ميزان اهميت شما به استايل‌تان خبر مي‌دهد. خيلي از خانم‌ها معتقدند وقتي به كفش يك آقا نگاه می‌كنيد مي‌توانيد به ميزان اهميت او به ساير موقعيت‌هاي زندگي‌اش پي ببريد! عجيب است اما در اين دنيا تحليل‌هاي عجيب و غريبی وجود دارد. با اين تفاسير بدانيد كه ممكن است در نظر همسران‌تان، شخصيت شما نمودي هم در انتخاب كفش‌هاي‌تان داشته باشد. موقعيت‌سنجي در پوشيدن كفش مناسب يكي از مهم‌ترين فاكتورهاي خوش‌پوشي شما محسوب مي‌شود.

جوراب! اين فاكتور تعيين‌كننده

اين يكي را دست‌كم نگيريد. ممكن است نظر همسرتان را كاملا درباره شما عوض كند؛ بنابراين حتما در اين خصوص جدي باشيد! قبل از هر چيزي بدانيد كه پوشيدن جوراب با صندل و كفش‌هاي روباز يك اتفاق نفرت‌انگيز براي خانم‌هاست! بنابراين دور اين يكي را حتما يك خط قرمز بكشيد. نكته دومي كه بايد حسابي به آن توجه كنيد، ست كردن رنگ جوراب با شلواري است كه به پا مي‌كنيد نه با كفش‌تان. اين بدان معناست كه مثلا اگر شلوار سورمه‌ای به پا مي‌كنيد جوراب‌تان هم بايد حتما سورمه‌ای باشد. اگر شلوار كرم مي‌پوشيد جوراب‌تان بايد از هم‌خانواده همين رنگ باشد. پس اين مساله را هم حسابي جدي بگيريد. شايد در ظاهر، قضيه جدي نباشد اما در عمل خيلي هم مهم است!

كتان‌هايي كه به شما خوش‌تيپي مي‌دهند


نقش شلوارهاي كتان را در استايل‌هاي مردانه اصلا دست‌كم نگيريد. اول اينكه آنها به تناسب رنگي كه دارند مي‌توانند براي هر موقعيتي قابل استفاده باشند؛ حالا چه با استايل‌هاي رسمي و چه غيررسمي. در همين راستاست كه مي‌توانيد اين شلوار را با كفش‌هاي رسمي و راحتي ست كنيد. با آنها پيراهن‌هاي مردانه بپوشيد يا تي‌شرت‌هايي به تن كنيد كه روي شلوار مي‌افتد. موضوع اين است كه اين كتان‌ها در همه حال به استايل شما شخصيت مي‌دهند. سعي كنيد در كمد لباس‌تان از اين شلوارهاي كتان در همه رنگ‌ها داشته باشيد اما اگر بنا به گزينش است بدانيد رنگ‌هاي آبی نفتي يا سورمه‌اي، ماسه‌ای و سبز زيتوني مي‌توانند بيشترين مورد استفاده را براي‌تان داشته باشند.

 يك جنتلمن باشيد!

يك قدم جلوتر از تي‌شرت ...
به زبان انگليسي به اين لباس Henleys، (هنليز) مي‌گويند. اگر مي‌خواهيد دقيقا بدانيد چيست بايد به شما بگوييم چيزي شبيه يك قدم جلوتر از تي‌شرت و شايد بهتر باشيد بگوييم تي‌شرت‌هاي مدل جديد؛ يقه گرد و دكمه‌دار، فيت تن و راسته‌مانند. ويژگي چنين تي‌شرتي به خصوص با رنگ سفيد قابليت ست كردن آن را با همه رنگ شلواري به خصوص از نوع جين و كتان بالا مي‌برد. اين لباس اما قطعا مناسب وقت‌هايي است كه قرار است تيپ اسپرت و راحت بزنيد. شايد براي هر مردي بد نباشد چنين تي‌شرتي در كمد لباسش داشته باشد. این تی شرت براي عصرهايي كه مي‌خواهيد با همسرتان به پاساژگردي برويد مناسب‌ترين گزينه است؛ آن هم بدون توصيه همسر درباره نوع پوشش. بيشتر خانم‌ها چنين استايلي را مقبول مي‌دانند.

اكسسوارهاي مكمل


اكسسوري‌ها در شكل و شمايل و البته مقدار مناسب مي‌توانند مكمل خوش‌استايلي يك آقا باشند. اما در همين رابطه نكات ظريفي وجود دارد كه بايد به آنها توجه ويژه كرد. يك ساعت شيك و مناسب با تيپ رسمي يا غيررسمي مي‌تواند هميشه به ظاهر يك آقا، وقار و جذابيت بيشتري بدهد. استفاده از اكسسوارهای بجا و موقعيت مناسب نشان مي‌دهد شما به عنوان يك مرد چقدر به جزئيات ظاهر خود اهميت مي‌دهيد كه اين به خودي خود يك حسن محسوب مي‌شود. اما بايد حواس‌تان باشد در استفاده از اكسسوارها به خصوص دستبند و انگشتر زياده روي نكنيد. شايد يك دستبند چرمي يا يك حلقه رينگي براي متاهل‌ها خيلي جذاب و مناسب باشد اما زياده‌روي در تعداد دستبند يا انگشتر مي‌تواند به همان نسبت سليقه شما را زير سوال ببرد.

يقه هفت‌هاي دوست‌داشتني


وقتي يك آقا لباس يقه‌هفت مي‌پوشد يعني اينكه حسابي به استايل و ظاهر خود اهميت مي‌دهد و از خوش‌لباسي‌اش محافظت مي‌كند. بايد اين نكته را بدانيد كه بلوزهاي يقه‌هفت استايلي بين رسمي و غيررسمي است. شايد چنين لباسي بيشتر براي كار مناسب باشد؛ البته مشروط بر اينكه قرار نباشد در يك جلسه تمام‌رسمي حاضر شويد. شما مي‌توانيد انواع سوشرت‌هاي يقه‌هفت را در رنگ‌ها و طرح‌هاي مختلف داشته باشيد اما باز هم اگر بنا به انتخاب باشد همان رنگ‌هاي سبز زيتوني، آبي نفتي يا سورمه‌ای و رنگ ماسه‌ای بهترين گزينه‌ها خواهند بود.

 يك جنتلمن باشيد!

و حالا، جين به علاوه تي‌شرت سفيد
ظاهر ماجرا خيلي ساده به نظر مي‌رسد. اما واقعيت اين است كه در نتيجه يك تحقيق مشخص شده  بيشتر خانم‌ها چنين استايلي را براي همسر خود بسيار مي‌پسندند. نكته كليدي در چنين استايلي به تي‌شرت برمي‌گردد. تي‌شرت سفيد نبايد خيلي آزاد و گشاد باشد و نه خيلي تنگ و فيت. همين ويژگي است كه چنين استايلي را جذاب مي‌كند. شلوار جين اما بايد فيت باشد نه تنگ. به اين ترتيب شما يك تيپ راحت و ساده زده‌ايد كه مي‌تواند نشان دهد در عين سادگي مي‌توان خوش‌تيپ هم بود.

كت و شلوار فيت  


آيا مي‌دانستيد آقاياني كه كت و شلوارهاي فيت به تن مي‌كنند و كاملا آراسته هر جا كه مي‌روند رد عطرشان را به جا مي‌گذارند، به لحاظ رواني بيشتر مورد اعتماد ديگران قرار دارند؟ خب حالا كه اين نكته را دريافتيد بهتر است اگر بناي خريدن و پوشيدن كت و شلوار را گذاشته‌ايد مستقيم برويد سراغ انواع فيت آنها. با پوشيدن كت و شلوارهاي گشاد به نوعي در ظاهر خود اغراق مي‌كنيد، چاق‌تر و سن‌دارتر به نظر مي‌رسيد و نوعي بي‌قوارگي در استايل‌تان مشهود مي‌شود اما وقتي كت و شلوار فيت به تن مي‌كنيد طبيعي است كه لاغرتر، كشيده‌تر و البته كم‌سن و سال‌تر هم به چشم بياييد. نكته ديگر درباره كت و شلوار موقعيت‌سنجي براي پوشيدن آن است. شايد كت و شلوار براي اولين روز كاري شما گزينه مناسبي باشد اما براي اولين ديدار با خانمي كه قرار است زن زندگي‌تان شود زيادي رسمي و خشك است. كت و شلوار اگر بنا به موقعيت، صحيح پوشيده شود قطعا شما را فردي با اعتماد به نفس و قدرتمند نشان خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانم‌ها چه زماني همسرشان را خوش‌تيپ مي‌دانند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..