تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از فواید رژیم غذایی سالم بیشتر بدانید

 یک رژیم غذایی سالم چه ویژگی هایی دارد؟ می خواهیم با مزایای پیروی از این رژیم غذایی اشاره کنیم. اگر می خواهید از افزایش وزن در امان بمانید و کیفیت زندگی تان را بهبود ببخشید ،به طول عمرتان اضافه کرده و از بیماری های مختلف در امان بمانید بهتر است سبک تغذیه ای سالمی در پیش بگیرید.

رژیم غذایی سالم، زمینه لازم را برای عملکردهای مطلوب بدن فراهم می‌کند. مواد غذایی، منبع انرژی برای همه عملکردهای بدن هستند و مستقیما روی عملکردهای جسمانی و ذهنی در تمام مراحل زندگی تاثیر می‌گذارند. با توجه به همین نکات، رژیم غذایی سالم از چند جهت اهمیت پیدا می‌کند: پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها، حفظ وزن در محدوده سالم و و افزایش کیفیت زندگی. رژیم غذایی سالم به ما کمک می‌کند تا وزن‌مان را در محدوده سالم یا ایده‌آل حفظ کنیم و مانع از ابتلا به چاقی شویم. با این‌حال، هنوز هم تعداد زیادی از مردم جهان از مواد غذایی ناسالم و سرشار از چربی‌های اشباع، چربی‌های ترانس و قندها استفاده می‌کنند. مصرف این مواد غذایی ناسالم می‌تواند به اضافه‌وزن و مرض چاقی منجر شود. درحالی که کالری‌ها برای تولید انرژی ضروری هستند، اما مواد غذایی دارای کالری خالی (empty calories) اصلا ارزش تغذیه‌ای ندارند و می‌توانند باعث افزایش وزن شوند. بنابراین، گروهی از مواد غذایی می‌توانند سوخت مورد نیاز بدن را تامین کنند که تعادل مناسبی بین کالری‌ها و مواد مغذی داشته باشند. عملکرد مطلوب بدن در کنار جلوگیری از افزایش وزن، به استفاده از همین مواد غذایی بستگی دارد.

سلامتیسم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از فواید رژیم غذایی سالم بیشتر بدانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..