تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سیری» پیغام‌های واتس‌اَپ را برایتان با صدای بلند می‌خواند

«سیری» پیغام‌های واتس‌اَپ را برایتان با صدای بلند می‌خواند

به گزارش خبرآنلاین، آپدیت جدید واتس‌اَپ روی آیفون و آی پد اینک این اجازه را به کاربران می‌دهد تا بتوانند از طریق هوش مصنوعی توسعه‌یافته شده روی سیری/Siri بدون اینکه گوشی را باز کنند، پیغام‌ها را بشنوند.

دارندگان آی او اس 3 و واتس‌اَپ نسخه 2.17.2 می‌توانند با گفتن "Hey Siri, read my last WhatsApp message." پیغام‌های جدید دریافت شده را گوش کنند.

این قابلیت با پیغام‌های خوانده‌نشده کار می‌کند و با پیام‌های از قبل دیده‌شده یا خوانده‌شده کار نمی‌کند.

افکت‌های جدیدی نیز به بخش‌های Calls، Group info و Contact Info اضافه‌شده است.

ساخت استاتوس های چندگانه و فوروارد کردن آنها نیز انجام می‌شود.

اما واتس‌اَپ روی اندروید چندان مانند آی او اس پیشرفت نکرده ولی ممکن است به‌زودی با کمک دستیار دیجیتال گوگل اتفاقی مشابه برای اندرویدی‌ها هم رخ دهد.

برای دانلود واتس‌اَپ روی آی او اس اینجا را کلیک کنید.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سیری» پیغام‌های واتس‌اَپ را برایتان با صدای بلند می‌خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..