تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط دلهره آور آکروبات باز اصفهانی حین اجرای نمایش+فیلم

سقوط دلهره آور آکروبات باز اصفهانی حین اجرابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخچه آکروبات بازی به زمانهای قدیم باز می گردد یعنی به روزگاری حدود 2000 سال پیش در کشور چین در سلسله هان، هنری که درآن زمان به«صد سرگرمی» معروف بود و بیشتر قشر ثروتمند جوامع به تماشای آن می رفتند.

اولین بار که آکروبات بازها در چین به صورت یک گروه ملی در صحنه ظاهر شدند سال 1949 بود که سایر گروهای کوچکتر با اقتباس از آنها شروع به فعالیت خود کردند و به قول معروف پا گرفتند، آنها حرکات هیجان انگیز و کارهای پر خطری انجام می دادند که با موسیقی همراه بود.

در حرفه آکروبات بازی مساله ای که بسیار مهم است، حفظ نکات ایمنی برای اجرای نمایش است، به طوری که احتمال وقوع هر حادثه ای به صفر برسد.در فیلم زیر یکی از هموطنان اصفهانی را در یکی از سیرک های شاهین شهر مشاهده می کنید که متاسفانه حین اجرای نمایش سقوط می کند اما خوشبختانه طبق گزارشاتی که از منابع خبری گوناگون دریافت شده آسیب جدی به او وارد نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط دلهره آور آکروبات باز اصفهانی حین اجرای نمایش+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..