تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کالای پر فروش این شهر چیست ؟ +فیلم

سال 1980 چهار هزار نفر از ساکنان این شهر تصمیم گرفتند تا فرهنگ استفاده از دوچرخه را در بین اهالی شهر رواج دهند، موضوعی که تغییر بزرگی در نگرش افراد داشته و حالا یکی از افتخارات این شهر در حوزه حفظ محیط زیست و حفظ امنیت جان افراد است. 

66 درصد از سفرهای این منطقه با دوچرخه سوارانی که در رده‌های سنی مختلف از کودک نوپا گرفته تا پیرمرد 80 ساله هستند، انجام می‌شود. شهروندان تنها برای سفرهای حاشیه‌ای و خارج از شهر از خودور آن هم با نهایت سرعت 70 کیلومتر بر ساعت استفاده می کنند. خطوط راهنمای دوچرخه سواری تنها برخی از علائم تعبیه شده در بهشت دوچرخه سواری هوتن است. 

کالای پر فروش این شهر چیست+ تصاویر کالای پر فروش این شهر چیست+ تصاویر کالای پر فروش این شهر چیست+ تصاویر کالای پر فروش این شهر چیست+ تصاویر برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کالای پر فروش این شهر چیست ؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..