تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت جدید گوگل؛ بدون پیست کپی کنید

قابلیت جدید گوگل؛ بدون پیست کپی کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل در حال کار روی برنامه‌ هوشمندی است که با آن اطلاعات بدون اینکه نیاز به پیست کردن داشته باشند کپی می‌شوند. این قابلیت در گوگل کروم و در نسخه 59 در دسترس خواهد بود به این ترتیب که گوگل هرگونه مطلبی را که کاربر قصد کپی کردن آن را دارد به‌طور هوشمند تشخیص می‌دهد سپس آنها را کپی کرده و در اپلیکیشن‌هایی که مناسب به نظر می‌رسند به‌طور خودکار ذخیره می‌کند. 

به‌عنوان مثال اگر مشغول بررسی وب سایت یک رستوران باشید و پس از آن وارد نرم‌افزار مَپ شوید، کیبورد دستگاه به طور خودکار نام رستوران را برای وارد کردن در محل جستجو پیشنهاد می‌دهد، سپس کد مشخصات در گوگل کروم را برای Android Canary build ارسال می‌کند. در این هنگام اطلاعات به طور محلی ذخیره می‌شود و در اختیار گوگل قرار نمی‌گیرد. در صورت اجرایی شدن این قابلیت فعلاً کاربران اندروید امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

این قابلیت هنوز به مرحله اجرا نرسیده اما از فوریه سال گذشته کار روی آن انجام شده و اکنون در مرحله آزمایش است. پیش‌بیتی می‌شود گوگل این قابلیت را در کنفرانس I/O که قرار است در مه سال جاری برگزار شود ارائه کند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت جدید گوگل؛ بدون پیست کپی کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..