تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیست خدمت در بررسی‌های خود به ۶۳ نفر رسیده است/ با حضور چمران وی قطعاً سرلیست خواهد بود

پرویز سروری رئیس ستاد انتخابات «لیست خدمت» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات خبرگزاری فارس درباره آخرین جمع‌بندی‌ها برای لیست خدمت اظهارداشت: جلساتمان را با گروه‌ها و تشکل‌های نیروهای انقلاب برگزار کرده و به جمع‌بندی مشخص رسیده‌ایم.

وی تصریح‌کرد: در این بررسی‌ها به 63 نفر رسیده‌ایم؛ همچنین در سطح محلات کل تهران یک نظرخواهی صورت خواهد گرفت که تا 11 یا 12 اردیبهشت لیست مشخص شود.

سروری با تأکید بر اینکه مشارکت مردم بسیار مهم است، گفت: این لیستی است که برای اولین بار از پایین به بالا است و امیدواریم مشارکت عظیمی را شاهد باشیم.

رئیس ستاد انتخابات «لیست خدمت» درباره انتخاب سرلیستی نیز گفت: با حضور آقای چمران در لیست قطعا ایشان سرلیست خواهد بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/DBD4QN



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیست خدمت در بررسی‌های خود به ۶۳ نفر رسیده است/ با حضور چمران وی قطعاً سرلیست خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..