تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسد معانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از اعتبارات فوق الذکر 4 هزار و 778 میلیارد ریال(بیش از 477 میلیارد تومان) به حساب شهرداری‌های 8 کلانشهر و 14۱۴ هزار و 334 میلیارد ریال (بیش از 1433 میلیارد تومان) به حساب سایر شهرداری ها، شامل یک هزار و 232 شهر، پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: 4 هزار و 778 میلیارد ریال (بیش از 477 میلیارد تومان) از اعتبارات تبصره (2) ماده (39) قانون مالیات بر ارزش طی سال 95 به حساب دهیاری‌های سراسر کشور واریز شده است.

معانی همچنین توضیح داد: اعتبارات تبصره (2) ماده (39) قانون مالیات بر ارزش افزوده، از محل عوارض بندهای (ب)، (ج) و (د) ماده (38) قانون مذکور پس از وصول و واریز آن به حساب سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، بر اساس شاخص‌های مقرر در قانون مالیات بر ارزش افزوده نظیر جمعیت و کمتر توسعه یافتگی به نسبت 20 درصد شهرداری کلانشهرها، 60 درصد سایر شهرداری‌ها و 20 درصد دهیاری‌ها واریز می‌شود.

وی گفت: این اعتبارات تحت نظر کارگروهی متشکل از سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارایی و مجلس شورای اسلامی (نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس) بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع تا مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور هزینه شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..