تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین سخنرانی اوباما پس از ریاست‌ جمهوری

کد خبر: ۵۲۰۴۹۴

۱۱۸  بازدید

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز گذشته در اولین سخنرانی عمومی‌اش در دانشگاه شیکاگو تلاش کرد تا خود را به عنوان یک رهبر سیاسی جامع نشان دهد.

فرادید: رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز گذشته در اولین سخنرانی عمومی‌اش در دانشگاه شیکاگو تلاش کرد تا خود را به  عنوان یک رهبر سیاسی جامع نشان دهد.

در حالی که تصور می شد باراک اوباما در اولین سخنرانی خود پس از پایان دوره ریاست جمهوریش از  اقدامات ترامپ انتقاد کند اما عملا حرفی از دولت جدید آمریکا نزد و بیشتر به ضرورت مشارکت جوانان در سیاست پرداخت.


اوباما در این سخنرانی اعلام کرد که پس از ترک سمت ریاست جمهوری به پرورش نسل جوان و تشویق جوانان به مشارکت در فعالیت های سیاسی می پردازد. به نظر می‌رسد اوباما قصد دارد تا خود را به عنوان رهبر جدید سیاسی در آمریکا یا رهبر جدید حزب دموکرات نشان داده و تحولاتی در این حزب ایجاد کند. سخنرانی بعدی اوباما قرار است روز هفتم می (17 اردیبهشت) در موزه ریاست جمهوری جان اف کندی و موزه بوستون انجام شود.

اولین سخنرانی اوباما پس از ریاست‌ جمهوری  اولین سخنرانی اوباما پس از ریاست‌ جمهوری  اولین سخنرانی اوباما پس از ریاست‌ جمهوری  اولین سخنرانی اوباما پس از ریاست‌ جمهوری  اولین سخنرانی اوباما پس از ریاست‌ جمهوری  اولین سخنرانی اوباما پس از ریاست‌ جمهوری  اولین سخنرانی اوباما پس از ریاست‌ جمهوری  اولین سخنرانی اوباما پس از ریاست‌ جمهوری  اولین سخنرانی اوباما پس از ریاست‌ جمهوری  اولین سخنرانی اوباما پس از ریاست‌ جمهوری 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین سخنرانی اوباما پس از ریاست‌ جمهوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..