تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




5 خاصیت باور نکردنی موز که فکرش را هم نمی توانید بکنید+ فیلم

5 خاصیت باور نکردنی موز که فکرش را هم نمی توانید بکنید+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبه جزیره مالزی و استرالیا در جنوب شرقی آسیا اولین مناطی گرمسیری بودند که شروع به کشت موز کردند. میوه ای پرخاصیت که با داشتن فیبر زیاد سرشار از ویتامین های B12، A و C است. موز از نظر ارزش غذایی با گوشت برابری کرده و عامل خوبی در زیبایی پوست صورت است اما میزان کلسیم و چربی موجود در آن بسیار کم است.

در این بین شاید برایتان جالب باشد که با برخی از رازهای عجیب و جالب پنهان شده در این میوه زرد رنگ آشنا شوید. پوست موز؛ ماه ای که به باور اکثر مردم دور ریختنی و زائد است می تواند در برخی موارد کارهای جالب و خوبی برایتان انجام دهد. فیلم زیر را مشاهده کنید تا از این رازها مطلع شوید.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «5 خاصیت باور نکردنی موز که فکرش را هم نمی توانید بکنید+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..