تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش وزیر 72 ساله به حضور در دولت بعدی

به گزارش افکارنیوز،

محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کنید در دولت بعدی نیز از شما در کابینه استفاده شود؟ اظهار داشت: ترجیح می‌دهم افراد جدید بیایند و ما در کنارشان باشیم.

وی همچنین در توصیه‌ای وزارتخانه‌ای به وزیر آینده صنعت، معدن و تجارت، افزود: توجه جدی به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: سیاست‌های 24‌گانه اقتصاد مقاومتی را 10 بار مطالعه کردم؛ یک سیاست جامعی است که قوانین مربوط به کسب و کار، اشتغال و مردمی کردن اقتصاد در آن یک جا آمده و عدالت‌خواهی، تجارت جهانی، نگاه به درون و همچنین نگاه به بیرون نیز در آن دیده شده است؛ بنابراین هر کسی که بیاید باید این سیاست‌ها را جدی بگیرد.

نعمت‌زاده با بیان اینکه دولت یازدهم در دو سه سال اخیر توجه جدی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته، اظهار داشت: در سال‌جاری آنچه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تصویب شده، بیش از 40 مورد است که باید آن را انجام دهیم.

وی همچنین در مورد تعطیلی کارخانه "ارج" و در پاسخ به این سؤال که چه کاری برای این کارخانه انجام شده، تصریح کرد: تعطیلی این کارخانه‌ها مربوط به سه چهار سال اخیر نیست؛ مشکلات اینها از گذشته است، چرا که این کارخانه‌ها قدیمی و فرسوده هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: ما سه چهار جلسه با مدیران کارخانه "ارج" گذاشته‌ایم، اینها سرمایه کافی برای نوسازی ندارند و به دلیل آنکه زمین این کارخانه در منطقه باارزشی است، مدیرانش رغبتی برای سرمایه‌گذاری و نوسازی ندارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش وزیر 72 ساله به حضور در دولت بعدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..