تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکزیک هزینه ساخت دیوار را به آمریکا نمی‌دهید

به گزارش افکارنیوز،

وزیر امور خارجه مکزیک ایده ساخت دیوار در مرز این کشور و آمریکا را "ایده بدی" خواند و گفت فکر نمی کند ساخت چنین دیواری گره ای را باز کند.

علیرغم اینکه مکزیک بارها اعلام کرده است هزینه ساخت چنین دیواری را نخواهد پرداخت، ترامپ همچنان بر این امر اصرار دارد که هزینه ساخت این دیوار را باید مکزیک بپردازد.  به همین دلیل، وزیر خارجه مکزیک نیز روز گذشته در دیدار با قانون‌گذاران این کشور یکبار دیگر تاکید کرد مکزیک حتی یک سنت هم برای ساخت این دیوار نخواهد پرداخت. وی همچنین خاطرنشان کرد اقدام دونالد ترامپ در ساخت یک دیوار مرزی یک اقدام "ناخوشایند و خصمانه" است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکزیک هزینه ساخت دیوار را به آمریکا نمی‌دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..