تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف آشنا از توهین به نامزدهای انتخابات چیست؟

به گزارش افکارنیوز،

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: آقای آشنا پروژه‌ای را کلید زده که بوی به هم زدن بازی در انتخابات از آن به مشام می‌رسد.

وی افزود: مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور از آنجایی که احساس می‌کند کاندیدایشان پاسخی برای سؤالات در مورد عملکرد چهار ساله دولت یازدهم ندارد، از طرف دیگر احساس می‌کند دولت فعلی شانس رأی‌آوری زیادی ندارد و روز به روز این شانس کمتر می‌شود، عباراتی را به زبان می‌آورد که دور از انتظار است و برای به هم زدن آرامش موجود و اینکه با ایجاد گرد و غبار برای مخفی کردن واقعیات این مطالب را مطرح می‌کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ بیان اینگونه مطالب از سوی مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور با هدف به حاشیه راندن مسائل اصلی از جمله معیشت مردم و بحث اشتغال و رونق اقتصادی است که از خواسته‌های اساسی مردم است و سعی می‌شود تا با ایجاد هیاهو و سر و صدا این مسائل مهم به فراموشی سپرده شود.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد:‌ از حدود 15 روز قبل آقای آشنا گفته بود که آقای روحانی حاضر به مناظره نیست و اخیراً خبری در خبرگزاری‌ها به نقل از وی منتشر شد «کاندیداها باید مثل سگ از مجری برنامه بترسند» و شاهد مخالفت‌هایی از سوی مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور با اصل مناظره‌ها بودیم و شب گذشته خبری از طرف وی در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده بود که تهدید کرده بود به اینکه در خصوص مناظره فتنه جدیدی را صورت می‌دهیم.

وی افزود: در مورد طرح سؤال مناظرات گفته بود که چرا این سؤالات در اتاق فکر صدا و سیما طراحی می‌شود و چرا این سؤالات در جای دیگر مطرح نمی‌شود؟

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این آقایان می‌خواهند از الان شرایطی را به وجود آورند که اگر در انتخابات رأی نیاوردند، کشور را به هم بریزند و دستگاه مسئول باید مراقبت لازم را نسبت به این موضوع داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف آشنا از توهین به نامزدهای انتخابات چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..