تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاخص بورس از کانال 79 هزار واحدی عبور کرد

کد خبر: ۵۲۰۴۲۱

۷۴  بازدید

شاخص بورس و اوراق بهادار در ششمین روز اردیبهشت ماه سال 96، با رشد 171 واحدی به پله 79 هزار و 596 واحدی رسید.

خبرگزاری میزان: شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 171 واحد رشد به پله 79 هزار و 596  واحدی رسید.
               
در معاملات امروز تعداد یک هزار و 245 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 767 میلیون و 936 هزار ریال در بیش از 84 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.        
        
بر این اساس شاخص‌ قیمت (وزنی-ارزشی) 59 واحد، شاخص کل(هم‌وزن) 129 واحد، شاخص قیمت(هم‌وزن) 101 واحد، شاخص بازار دوم 955 واحد، شاخص بازار اول 7 واحد و شاخص آزاد شناور 995 واحد رشد را تجربه کردند.
               
نمادهای پر بیننده معاملات امروز پالایش نفت تهران، سرامیک صنعتی اردکان و مس شهید باهنر با روند صعودی و ماشین سازی اراک، پارس خودرو، سایپا و ایران خودرو دیزل با روند نزولی به کار خود پایان دادند.
              
*معاملات بازار فرابورس:        
        

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از 8 به پله 922 واحدی رسید.   
               
همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 426 هزار و 444 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 350 میلیون و 735 هزار ریال در بیش از 45 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.   
               
در معاملات بازار فرابورس سهامی ذوب آهن اصفهان، پاکدیس و توکا رنگ فولاد سپاهان با روند منفی و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، شرکت آهن و فولاد ارفع، گروه صنایع کاغذ پارس و آتیه داده پرداز با روند مثبت به کار خود پایان دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاخص بورس از کانال 79 هزار واحدی عبور کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..