تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"وامید" سودی شناسایی نکرد

 

شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذارها در دوره یک ماهه منتهی به 31 فروردین ماه 96 را با سرمایه 30 هزار میلیارد ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید در دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و 882 میلیارد و 70 میلیون ریال به همین مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی شناسایی نکرد.

همچنین این شرکت طی دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و 882 میلیارد و 279 میلیون ریال خریداری کرد.

"وامید" در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 41 هزار و 81 میلیارد و 320 میلیون ریال و ارزش بازار 67 هزار و 106 میلیارد و 818 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی همین دوره با افزایش 209 میلیون ریال به 41 هزار و 81 میلیارد و 529 میلیون ریال رسید.

همچنین ارزش بازار آن نیز با افزایش 79 میلیارد و 756 میلیون ریال در پایان دوره معادل 67 هزار و 186 میلیارد و 574 میلیون ریال محاسبه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"وامید" سودی شناسایی نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..