تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناگفته های سرپرست استقلال درباره نقل و انتقالات

نصراله عبدالهی  در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مطالبالت بازیکنان تیم فوتبال استقلال گفت: تمام هدف مدیران باشگاه استقلال این خواهد بود که تا پایان فصل تمامی مطالبات را پرداخت و با بازیکنان تسویه کنند. با توجه به پرداختی روز گذشته اکثر پرداختی ها به حدود 80 درصد رسید و از طرفی افرادی که میزان قراردادهایشان پایین تر بود به طور 100 درصد مطالبات خود را دریافت کردند.

وی ادامه داد: به طور حتم مدیران باشگاه در پایان فصل و پس از تسویه کامل با بازیکنان فعلی پای میز مذاکره خواهد نشست تا بر این اساس تمدید قرارداد آنها انجام شود .

عبدالهی درباره وضعیت تمدید قرارداد کاوه رضایی اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم کاوه بازیکن خوب و منظمی است و با توجه به نیازی که کادر فنی به او دارد در نظر داریم رضایی را در استقلال نگه داریم و قراردادش را تمدید کنیم. این را هم باید بگویم جدا از کاوه با تمام بازیکنان تیم مذاکره و قرارداد های آنها را نیز تمدید خواهیم کرد.

سرپرست استقلال درباره جذب بازیکنان جدید از جمله منشا و ماهینی و دیگر بازیکنان توضیح داد: تا زمانی که دیدار های لیگ به پایان نرسد ما هیچ نقل و انتقالاتی را انجام نخواهیم داد و تمامی صحبت های مطرح شده در حد حرف و شایعه است. البته باشگاه استقلال هنوز با بازیکنی وارد مذاکره نشده چرا که هنوز از سوی سرمربی لیستی به ما ارائه نشده است. به این ترتیب نقل و انتقالات استقلال به این گونه خواهد بود که ابتدا به تمدید قرارداد بازیکنان فعلی می پردازد و سپس پس از ارائه لیست منصوریان نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناگفته های سرپرست استقلال درباره نقل و انتقالات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..