تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بروزرسانی کروم برای اندروید، ویژگی های جدید و بهبود عملکرد را به همراه دارد

گوگل به تازگی اعلام کرده که نسخه ی جدید کروم برای اندروید در پلی استور منتشر شده. پس از تست های بتای نسخه ۵۸ کروم، نسخه جدید هم اکنون برای تمام کاربران قابل دریافت است. با ترنجی برای بررسی این نسخه همراه باشید.

کروم ۵۸ چیز خارق العاده و یا خلاقانه ای را به دنبال ندارد اما در عوض برخی از مشکلات عملکرد و ثبات را که این مرورگر قبل این بروزرسانی از آن رنج میبرد را برطرف میکند.

در میان این رفع مشکلات، گوگل قابلیت نمایش و مدیریت دانلود ها را اضافه کرده. پس از آپدیت به نسخه ۵۸ شما قادر خواهید بود از طریق صفحه دانلودها به انجام این کار بپردازید.

همچنین با طراحی جدید صفحه تاریخچه (History page) شما قادر خواهید بود که سریعتر به اطلاعات قبلی خود دسترسی داشته باشید. توسعه دهندگان در کنار این ویژگی های جدید، حرکت (gesture) جدیدی را نیز اضافه کرده اند.

به لطف جدیدترین آپدیت گوگل کروم، کاربران هم اکنون قادر هستند با نگه داشتن انگشت خود بر روی لینک، آن را در تب جدیدی باز کنید. مسلما تغیرات بسیار زیاد دیگری در پشت پرده وجود دارد که شما میتوانید با خواندن صفحه تغییرات از آنها مطلع شوید.

نظر شما در مورد این بروزرسانی چیست؟ آیا بنظر شما ویژگی های جدید مفید است؟

لینک کوتاه:

phonearena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بروزرسانی کروم برای اندروید، ویژگی های جدید و بهبود عملکرد را به همراه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..