تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ در حال طراحی صفحه نمایش با چهار لبه خمیده است

بدون شک یکی از نقاط شگفت‌انگیز خانواده گلکسی S8، پرچمداران جدید شرکت سامسونگ، صفحه نمایش خمیده دو طرفه یا همان Infinity Display است. حال گفته می‌شود که این شرکت در حال کار بر روی صفحه نمایشی با چهار لبه خمیده است. در ترنجی بخوانید.

بر اساس گزارش سایت کره‌ای ETNews، این صفحه نمایش جدید نسبت صفحه به بدنه‌ ۹۸% را در گوشی‌های نسل آینده به ارمغان می‌آورد. این دستگاه‌ها هیچ حاشیه‌ای از بالا یا پایین نخواهند داشت و مانند هیچ یک از دستگاه‌های موجود در بازار نخواهند بود. بر اساس گفته‌ی سامسونگ نسبت صفحه به بدنه گلکسی S8 با حاشیه‌ی نازکی که در بالا و پایین صفحه نمایش خود دارد، برابر ۸۳% است.

با این حال این گزارش اشاره می‌کند که هنوز چند چالش مهندسی وجود دارد که باید پیش از آن که این صفحه‌های نمایش به تولید برسند برطرف شود. این مشکل ناشی از آن است که فرآیند لایه لایه سازی (lamination) فعلی ثبت لمس کاربر در چهار گوشه صفحه را امکان پذیر نمیسازد.

گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد تا سال آینده صفحه نمایش جدید خود را رونمایی کند.

نظر شما درباره‌ی این تکنولوژی صفحه نمایش چیست؟

لینک کوتاه:

Neowin



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ در حال طراحی صفحه نمایش با چهار لبه خمیده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..