تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه تولید گلکسی S8 از آیفون 7 پیشی گرفت+ جدول

هزینه تولید گلکسی S8 از آیفون 7 پیشی گرفت+ جدولبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر طبق گزارش سایت Statista شرکت سامسونگ برای تولید هر گلکسی S8 مبلغی بالغ بر 307.5 دلار هزینه می کند این در حالی است که اپل برای آیفون 7 مبلغی معادل 224.8 دلار را برای تولید پیش بینی کرده است و بسیاری بر گران بودن محصولات اپل اذعان دارند.

اپل خود به گران بودن و گاه نجومی بودن قیمت محصولاتی که روانه بازار موبایل می کند آگاه است و به آن اعتراف کرده است از سویی دیگر سامسونگ نیز که با قیمت های نسبتا بالایی گلکسی های خود را به بازار عرضه میکند اما در مقایسه ها باز هم قیمت های گلکسی از اپل مقرون به صرفه تر هستند اما بر اساس آنچه سایت Statista گفته است گلکسی S8 و اپل در گرانی حالتی مشابه را تجربه می کنند.

همانطور که گفته شده پیش بینی هزینه تولید برای گلکسی S8 مبلغی بالغ بر 307.5 دلار خواهد بود، این قیمت بالاتر از اپل یک بار دیگر در فاصله سالهای 2015 تا 2016 نیز رخ داده بود زمانی که گلکسی S7 برای تولید 255.1 دلار هزینه داشت و اپل 6S 236 دلار برای تولید هزینه کرد.

هزینه تولید گلکسی S8 از آیفون 7 پیشی گرفت+ جدول 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه تولید گلکسی S8 از آیفون 7 پیشی گرفت+ جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..