تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده‌های باقیمانده شکایت داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در شورای نگهبان بررسی شد

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه صبح امروز این شورا، اظهار داشت: در این جلسه پرونده‌های باقیمانده داوطلبان ردّصلاحیت‌شده انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی که نسبت به نتیجه بررسی صلاحیت‌شان اعتراض داشته و شکایت کرده بودند، بررسی شد که نتایج به وزارت کشور اعلام می‌شود.

وی همچنین گفت: پرونده این داوطلبان که شکایت کرده بودند، طبق قانون باید مجدداً در شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفت.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/SXCP55



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده‌های باقیمانده شکایت داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در شورای نگهبان بررسی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..