تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت سیدعباس صالحی برای درگذشت زنوزی جلالی

پیام تسلیت سیدعباس صالحی برای درگذشت زنوزی جلالی

فرهنگ > ادبیات - معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت فیروز زنوزی جلالی نویسنده و مدرس داستان نویسی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید عباس صالحی در پیام خود به تلاش بی‌وقفه و موثر مرحوم زنوزی جلالی در حوزه ادبیات داستانی اشاره کرده و درگذشت او را خسارتی برای این حوزه دانسته است.

متن پیام دکتر سید عباس صالحی به این شرح است:

«خبر درگشت نویسنده‌ شناخته شده و صاحب قلم کشور، زنده یاد فیروز زنوزی جلالی موجب تاثر گردید. آن مرحوم با سال‌ها تلاشِ مستمر و خلق آثار قابل توجه در حوزه ادبیات داستانی دارای جایگاه خاصی بوده و خواهد بود. از سوی دیگر فعالیت مداوم و بی‌وقفه‌ در عرصه‌ آموزش داستان نویسی و هدایت نویسندگان جوان، تاثیر حضور ایشان در حوزه ادبیات را دوچندان کرده بود.

مرحوم فیروز زنوزی جلالی با قلم شیوا و روان خود آثار قابل اعتنایی در حوزه ادبیات داستانی با مضامین نیروی دریایی خلق کرد که این موضوع را شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی آثار او دانست. درگذشت این نویسنده فقید را که خسارتی برای حوزه ادبیات است به خانواده‌ ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.»

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت سیدعباس صالحی برای درگذشت زنوزی جلالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..