تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از غیبت سوپراستار سینما در کاخ جشنواره تا استقبال محدود مخاطبان از یک فیلم

از غیبت سوپراستار سینمای ایران در کاخ جشنواره تا استقبال محدود خاطبان از یک فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پنجمین روز از جشنواره جهانی فیلم فجر «دلم می‌خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا برای اصحاب رسانه به نمایش درآمد که با استقبال بی‌نظیر آنها روبرو شد. تا جایی که برای فیلم سانس فوق‌العاده هم در نظر گرفته شد.
 
اکران این فیلم با حضور عوامل بود. پیش از نمایش فیلم، فرمان آرا از سختی‌هایی که برای اخذ پروانه ساخت فیلم کشیده بود، حرف زد و گفت:

قرار بود «دلم می‌خواد» در لیست اکران عید فطر باشد، ولی تا کنون میسر نشده است.
 
در مراسم اکران این فیلم محمدرضا گلزار و مهناز افشار حضور نداشتند که فرمان آرا در خصوص عدم حضور آنها گفت: گلزار سر فیلمبرداری سریال عاشقانه بود و مهناز افشار هم صبح را در بیمارستان بوده است، ولی اکنون حالش مساعد است.
 
فیلم دیگری که امروز به نمایش درآمد «خانه دیگری» بود که عدم حضورش در جشنواره ملی فجر حواشی زیادی را به وجود آورده بود، ولی در نهایت در اکران امروز، فیلم با استقبال چندانی مواجه نشد.
 
از دیگر حواشی امروز جشنواره می‌توان به باران شدیدی اشاره کرد. صدای رعد و برق در کاخ جشنواره می‌پیچید و نظرها را به خود جلب می‌کرد.
 
روز پنجم جشنواره هم با استقبال خوبی از جانب هنرمندان همراه بود و از جمله افرادی که به کاخ جشنواره سر زدند، می‌توان به بهمن فرمان‌آرا، مریم بوبانی، سارا بهرامی، حامد کمیلی، نیکی نصیریان، بیژن میرباقری، کاوه صباغ‌زاده، شبنم قلی خانی، حسن یکتا پناه و مرتضی علی عباس میرزایی اشاره کرد.
 
گفتنی است؛ در این روز از جشنواره بخش دارالفنون نیز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از غیبت سوپراستار سینما در کاخ جشنواره تا استقبال محدود مخاطبان از یک فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..