تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




8 موردی که مرد مورد علاقه تان را از شما دور می کند

کارهایی که مردان دوست ندارند جذب مرد مورد علاقه تاثیر آرایش زیاد در جذب مردان

آیا تا به حال برایتان پیش آمده برای جذب مرد مورد علاقه تان هرکاری کنید نتیجه عکس ببینید؟ رفتار صحیح با مردان موضوعی است که دانستن آن برای تمام خانم ها ضروری است. گاهی اوقات شما ندانسته و با انجام رفتارهایی ناخود آگاه از مرد مورد علاقه خود دور می شوید. ما در این مطلب قصد داریم شما را با 8 مورد آشنا نماییم که انجام آن ها در جلب نظر مرد مورد علاقه شما نتیجه عکس دارد.

آرایش زیاد

شاید تصورتان این باشد که هفت قلم آرایش شما را زیباتر می کند اما نظر یک مرد کاملا متفاوت است و آرایش زیاد برای او هیچ جذابیتی ندارد. پس بیایید واقع بین باشیم. حقیقت این است که مردها با آرایش زیاد جذب شما نمی شوند.

سخن چینی کردن

ممکن است به اشتراک گذاشتن آخرین خبر و شایعه درمورد یکی از دوستان یا همکاران تان برای شما جذابیت داشته باشد اما این را بدانید که سخن چینی یکی از ویژگی های غیر جذاب از نظر مردهاست. شاید نیت شما این باشد که بخواهید از طریق با او بیشتر ارتباط برقرار کنید اما حرف زدن درباره دیگران عزت نفس پایین شما را نشان می دهد. خیلی ها به دلیل اعتماد به نفس پایینی که دارند سعی می کنند با حرف زدن درباره اشتباهات دیگران و سخن چینی احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند. این را بدانید مردها جذب کسی می شوند که اعتماد به نفس داشته باشد، به خودشان ارزش بدهند و برای بالا بردن خودشان دیگران را سرکوب نکنند.

اعتماد به نفس بیش از حد

اعتماد به نفس یکی از ویژگی هایی است که برای مردها جذابیت بالایی دارد اما بین اعتماد به نفس و غرور و تکبر فرق هست. خودتان را باور داشته باشید، به داشته ها و موفقیت های تان افتخار کنید اما خودنمایی نکنید. خودستایی نتیجه برعکس می دهد و کاری اشتباه است. باید تواضع داشته باشید و آنقدر به خودتان اطمینان داشته باشید که نخواهید با خودستایی قابلیت های تان را نشان دهید. یک مرد نیاز ندارد که دائما عالی بودنتان را به او متذکر شوید. با این کار او برداشت خودش را خواهد کرد.

بدگویی کردن از همسر سابق

شاید فکر کنید بدگویی کردن از همسر سابق یا رابطه ای که قبلا داشتید کار درستی است اما این کار شما را بد نشان می دهد. نیت شما این است که به او نشان دهید جای هیچ نگرانی نیست اما دائما انتقاد کردن از رابطه سابق رفتاری کاملا غیر جذاب است و با این کار کینه توزی خود را نشان داده اید و او در ذهن خودش ناخودآگاه به این فکر می کند که ممکن است نفر بعدی که چنین کلماتی را پشت سرش می گویید او باشد. پس بهتر است گذشته را کاملا رها کنید و به حال و آینده فکر کنید.

دست نیافتنی بودن

مستقل بودن با دست نیافتنی بودن فرق دارد. شاید تصور کنید با در دسترس نبودن می توانید او را به خودتان جذب کنید اما با وقت نگذاشتن برای او سخت در اشتباه هستید. با نقش بازی کردن نشان می دهید که هیچ تمایلی برای شناخت او ندارید و نسبت به او بی توجه و بی علاقه هستید.

خود را محتاج نشان دادن

نکته ای که برای جذب مردها باید بدانید این است که مردها باید تشخیص دهند که به آن ها نیاز دارید. آن ها دوست دارند به زندگی شما ارزش بدهند و هیچوقت یک موجود اضافی و بی مصرف به حساب نیایند. خیلی از زن ها به اشتباه می خواهند این نیاز مردها را با حسادت کردن، بیش از حد احساس نیاز کردن و هر لحظه به او چسبیدن و وابستگی احساسی بیش از حد رفع کنند و با این روش های غلط خود را به او نزدیک تر کنند اما فقط او را از خودشان دور می کنند. مردها می خواهند مکمل زندگی شما باشند نه این که مرکز دنیای شما. راه حل این است که درباره خودتان هیچ جمله منفی نگویید و از منطقه امن خود بیرون بیایید.

موهای شینیون کرده

موهای شینیون کرده آنقدری که برای خودتان جذاب است برای مردها هیچ جذابیتی ندارد. مو یکی از مواردی است که مردها به آن توجه زیادی دارند بنابراین هر چه طبیعی تر باشید برای او جذاب تر هستید.

همیشه موافق بودن

باور کنید یا نه همیشه موافق بودن یکی از رفتارهایی است که مردها را نسبت به شما سرد می کند. می ترسید که عقاید خودتان را به زبان بیاورید، هیچوقت مخالفت نمی کنید یا هیچوقت با او بحث نمی کنید تا او را از خودتان دور نکنید این ها نشان دهنده عدم پذیرش و صداقت شما هستند. هر چه بیشتر افکار و احساس تان را به زبان بیاورید رابطه بهتر و محکم تری خواهید داشت. خودتان باشید نه کسی که فکر می کنید او دوست دارد باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «8 موردی که مرد مورد علاقه تان را از شما دور می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..