تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی بازارچه تولیدات زنان سرپرست خانوار در چهار راه ولیعصر(عج)

عذیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

امیر عذیری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: فراهم کردن امکانات لازم به منظور توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده های نیازمند از طریق استعداد سنجی، مهارت آموزی، ایجاد اشتغال، آموزش های فنی و حرفه ای و اعطای وام در اولویت برنامه های کاری کمیته امداد است و با توجه به اینکه سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری  به (اقتصاد مقاومتی، تولید _ اشتغال) نام گذاری شده از این رو، رویکرد کمیته امداد بر پایه توانمندسازی خانواده ها و ایجاد اشتغال بوده که امسال نگاه ویژه ای به این امر خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۲۶ هزار و ۴۰۰ بازدید از طرح‌های اشتغال در‌ سال ۹۵ انجام شده که حمایت و نظارت بر طرح های خوداشتغالی تا  پنج سال ادامه دارد تا پس از اطمینان از رونق کسب و کار مددجو، افراد از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می شوند.

عذیری تأکید کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی دستاوردهای مجریان طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد، ایجاد اشتغال برای مددجویان و خودکفایی آنان و در نهایت نظارت، حمایت و تشویق مددجویان، استقلال مالی و اقتصادی مددجویان تحت حمایت و کاهش وابستگی آن‌ها به این نهاد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: این بازارچه با بیش از ۵۰ غرفه شامل پوشاک، وسایل تزیینی، صنایع دستی و غیره با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی متروی تهران تا ۱۲ اسفند از ساعت ۸ لغایت ۲۰ در گذر فرهنگی اجتماعی متروی چهار راه ولیعصر(عج) دایر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی بازارچه تولیدات زنان سرپرست خانوار در چهار راه ولیعصر(عج)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..