تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه جدید سازندگان Hell or High Water

کد خبر: ۵۲۰۱۲۴

۴۴  بازدید

دست اندرکاران ساخت فیلم موفقِ Hell or High Water «اگر از آسمان سنگ ببارد» بار دیگر برای ساخت یک پروژه جدید زیر پرچم شبکه نتفلیکس با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

وب سایت سینما گیمفا: دست اندرکاران ساخت فیلم موفقِ Hell or High Water «اگر از آسمان سنگ ببارد» بار دیگر برای ساخت یک پروژه جدید زیر پرچم شبکه نتفلیکس با یکدیگر همکاری خواهند کرد. درام نئو وسترن-جنایی دیوید مکنزی (David Mackenzie) یکی از فیلم‌های موفق سال ۲۰۱۶ بود که توانست در چند رشته از جمله بهترین فیلم سال نامزد دریافت جایزه اسکار شود.

پروژه جدید سازندگان Hell or High Water  با بیان داستانی عمیق در آمریکای سنتی و فرورفته در مشکلات اقتصادی، فیلم، کریس پاین (Chris Pine) و بن فاستر (Ben Foster) را در نقش دو برادر قرار داد که به منظور نجات دادن مزرعه پدری‌شان مجبور به دزدیِ برنامه ریزی شده از بانک می‌‌شوند. جف بریجز (Jeff Bridges) برای بازی در نقش افسر قدیمی و کارکشته قانون در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

پس از موفقیت آن فیلم، باعث تعجب نیست که مکنزی تبدیل به فیلم‌سازی پرکار در هالیوود شود. در پروژه جدید، مکنزی در کنار پاین و فاستر در دنیایی کاملا متفاوت از تگزاس قدیمی با یکدیگر همراه خواهند شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر مکنزی به همراه فاستر و پاین در حال مذاکره با نتفلیکس برای بازی در فیلم جدید Outlaw King «پادشاه یاغی» هستند. داستان فیلم پیرامون اتفاقات قرن چهارده میلادی و شورش پادشاه اسکاتلند، رابرت بروس بر علیه ادوارد اول و دوم، پادشاهان انگلستان جریان دارد. پاین در حال مذاکره برای بازی در نقش رابرت است و فاستر قرار است نقش دستیار او جیمز داگلاس را بر عهده داشته‌باشد. مکنزی که خود اسکاتلندی است نگارش فیلم‌نامه کار را بر عهده دارد و قرار است فیلم‌برداریِ کار در ماه اوت سال جاری در کشور اسکاتلند آغاز شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه جدید سازندگان Hell or High Water»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..