تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم دومین سالگرد درگذشت دکتر صادق آئینه‌وند برگزار می‌شود

مراسم دومین سالگرد درگذشت دکتر صادق آئینه‌وند برگزار می‌شود

فرهنگ > دین و اندیشه - مراسم دومین سالگرد درگذشت دکتر صادق آئینه‌وند (چهره ماندگار تاریخ اسلام و رییس فقید پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین این مراسم توسط بنیاد دکتر آئینه‌وند و با همکاری پژوهشکده تاریخ اسلام، روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه جاری ساعت 17 با سخنرانی دکتر ناصر تکمیل همایون و دکتر محسن آرمین در محل پژوهشکده تاریخ اسلام برگزار خواهد شد.
پژوهشکده تاریخ اسلام واقع در خیابان ولی‌عصر، خیابان شهید عباسپور، میدان توانیر، کوچه برادران، کوچه شهروز شرقی، پلاک 9 می‌باشد.

دکتر صادق آئینه‌وند دانش‌آموخته دکترای تاریخ اسلام از دانشگاه القدیس یوسف لبنان، استاد دانشگاه تربیت مدرس و رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بود. از او در حدود 100 مقاله و 33 ترجمه و تألیف به یادگار مانده است.
آئینه‌وند در 16 دی 1392، چند ماه پس از آغاز کار دولت حسن روحانی، طی حکمی به عنوان رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شده بود.

دکتر آئینه‌وند همچنین به‌عنوان عضو هیئت علمی نمونه کشوری، چهره فرهیخته استان همدان و چهره ماندگار در سال 1385 انتخاب شده بود. دکتر صادق آئینه‌وند، چهره ماندگار تاریخ و استاد دانشگاه در رشته تاریخ اسلام که ریاست پژوهشگاه علوم انسانی را به‌عهده داشت، در اردیبهشت 94 پس از یک دوره کوتاه بیماری، درگذشت.

/6262




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم دومین سالگرد درگذشت دکتر صادق آئینه‌وند برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..