تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین دوره رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی اروپا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این رقابت ها، روز 10 اردیبهشت ماه با شرکت کشورهای روسیه، آذربایجان، اوکراین، گرجستان، بلاروس، مجارستان، ارمنستان، آلمان، هلند، اسپانیا، استونی، لهستان، بلغارستان، فرانسه، یونان، مقدونیه، لتونی و مولداوی، در اوزان 80، 90، 100 و 100+ کیلوگرم برگزار خواهد شد. وزن کشی این مسابقات روز 9 اردیبهشت ماه انجام می شود.
همچنین همزمان با رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی اروپا، دو کلینیک تشریح قوانین داوری و نحوه برگزاری مسابقات در روزهای 8 و 9 اردیبهشت ماه و پیش از این رقابت ها برگزار می شود.
کشتی پهلوانی در حال حاضر زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی بعنوان یک فدراسیون المپیکی و تحت نظر کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) فعالیت می‌کند و بر همین اساس امسال اولین دوره رقابت های قهرمانی اروپا زیر نظر اتحادیه جهانی برگزار می شود.
علیرضا حیدری به عنوان رییس فدراسیون جهانی كشتی پهلوانی و رییس كمیته پهلوانی اتحادیه جهانی كشتی در این رقابتها حضور داشته و نظارت خواهد كرد.
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین دوره رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی اروپا برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..