تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلیغات اپل در طول تاریخ

کد خبر: ۹۹۵۸۳

۲۰۵۴۴  بازدید

اپل معمولا به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فون را نام برد.

برترین ها: کمپانی اپل در سال ۱۹۷۱ میلادی با دوستی استیو وزنیاک ۲۱ ساله - مهندس کامپیوتر - و - استیو جابز- ۱۶ ساله متولد شد به طوری که با گذشت شش سال از آشنایی این دو نفر در سال ۱۹۷۷ این کمپانی با معرفی کامپیوتر شخصی Apple I که در گاراژ خانه جابز به صورت دستی ساخته شده بود رسما با نام تجاری Apple Computer Inc به بازار فناوری وارد شد و توانست ظرف مدت کوتاهی با فروش تعدادی از این مدل کامپیوتر شخصی، اعتباری برای خود دست و پا کند. بلافاصله در سال ۱۹۷۷ اپل نوع دیگری از کامپیوتر شخصی یعنی Apple II را وارد بازار کرد که به دلیل مجهز بودنش به فلاپی درایو 5.25 اینچی از رقبای دیگر خود در آن دوره نظیر Commodore که از نوار مغناطیسی برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می‌کرد، پیشی گرفت.

اپل معمولا به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فون را نام برد.

همچنین این شرکت در زمینه تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.

در این مطلب 15 تبلیغ به یادماندنی و فرامش نشدنی این شرکت را معرفی کرده ایم.

1.    سال 1977 میلادی:  معرفی اپل دو




2.    سال 1977 میلادی:  «حرف «الف» برای «اپل» است» تیتری بود که برای معرفی نخستین کامپیوتر شخصی این کمپانی نوشته شده بود.


3.    سال 1980 میلادی:  چه تیپ انسان هایی کامپیوتر شخصی خود را دارند؟



4.    سال 1982 میلادی:  تیتر تبلیغ جالب و تاثیرگذار اپل این بود: «سیب ها، هویج های خوبی تولید می کنند.»




5.    سال 1983 میلادی:  «ای کاش، ای کاش بس نیست؟»
6.    سال 1984 میلادی:  از 235 میلیون شهروند آمریکایی فقط تعدادی محدود می توانند از کامپیوتر استفاده کنند.



7.    سال 1997 میلادی:  یکی از خلاقانه ترین تبلیغات اپل است که در آن به سن افراد و آرزوی او اشاره کرده است: «شما ... سال سن دارید. آرزوی شما .... است. امضا»




8.    سال 1998 میلادی:  شیک اما نه بی خاصیت.




9.    سال 1998 میلادی


10.    سال 1998 میلادی:  متفاوت فکر کنید.


11.    سال 1999 میلادی:  تنوع رنگ زیاد


12.    سال 2000 میلادی:  متفاوت فکر کنید.


13.    سال 2006 میلادی: آی‌پاد: به دنیای انقلابی موسیقی دیجیتال خوش آمدید.


14.    سال 2007 میلادی: لمس شما درک می شود.


15.    سال 2009 میلادی: یک میلیارد تشکر





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلیغات اپل در طول تاریخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..