تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده دلخوری سیدجلال حسینی از حسین ماهینی

سیدجلال حسینی از حسین ماهینی دلخور بود اما علت اصلی این دلخوری چه بوده است.

علت دلخوری جلال حسینی از حسین ماهینی چه بود؟

جلال حسینی و حسین ماهینی در بیشتر تمرینات پرسپولیس با هم زوج هستند و در اغلب اردوها مثل همین سفر به عمان برای بازی با الهلال با یكدیگر هم‌اتاق هم می‌شوند. ماهینی امسال تقریبا در تمام مسابقات پرسپولیس كنار جلال به میدان رفته و حداقل در ۳پست با حسینی همبازی بوده است. با این وجود شوخی ماهینی با حسینی در آیتم طنز برنامه نود حسابی باعث عصبانیت جلال شد؛ طوری كه شماره۴ سرخپوشان بلافاصله دو مصاحبه جدی و جنجالی علیه این بازیكن و البته مهدی طارمی انجام داد.

بچه‌های پرسپولیس به شوخی می‌گفتند جلال همیشه ماهینی را مقصر می‌داند و حتی طعم نامطبوع قهوه‌اش را هم از چشم این مدافع بوشهری می‌بیند! با این وجود حسینی در مصاحبه‌اش گفت همه اینها ادابازی است، او كاری به ماهینی ندارد و اینجور شوخی‌ها به درد خود بازیكنان می‌خورد. البته ماهینی در تمرین روز بعد سعی كرد خودش را به جلال نزدیک كند كه نتیجه مناسبی نگرفت و حالا بعد از چند روز تازه روابط طرفین در حال ترمیم است.

شاید از نظر دیگران واكنش تند جلال حسینی تناسب چندانی با شوخی آرام ماهینی نداشته باشد، اما ظاهرا پشت پرده داستان این است كه جلال همیشه به این بازیكن شدیدا احترام گذاشته و بنابراین توقع نداشته ماهینی در یك برنامه پربیننده به شوخی با او بپردازد.

جلال از ابتدای لیگ شانزدهم به عنوان كاپیتان اول پرسپولیس انتخاب شد كه كاملا هم طبیعی به نظر می‌رسید. با این وجود او در برخی از مسابقات دوستانه تیمش داوطلبانه بازوبند كاپیتانی را به دست ماهینی بسته تا به او ادای احترام كند. از جمله مسابقات دوستانه‌ای كه این اتفاق در آن رخ داده، می‌توان به بازی پرسپولیس با شهرداری ورامین اشاره كرد كه اواخر آذر سال گذشته برگزار شد.

نكته ویژه این بازی آن بود كه امید عالیشاه هم در تركیب قرمزها حضور داشت، اما جلال بازوبند را به ماهینی سپرد. این در حالی است كه خود حسینی هم در این بازی فیكس بود و برای تیمش به میدان رفت. همچنین در دی‌ماه۹۵ هم این اتفاق تكرار شد و در حالی كه جلال در زمین حضور داشت، بازوبند كاپیتانی پرسپولیس را در بازی تداركاتی با پارس جنوبی به حسین ماهینی داد.

این مساله نشان می‌دهد سیم خاردار سرخ‌ها احترام ویژه‌ای برای ماهینی قائل بوده و فكرش را هم نمی‌كرده در این شرایط، سوژه خنده حسین و دوستانش شود. به هر حال گویا تنش‌ها رفع شده و كدورتی باقی نیست.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده دلخوری سیدجلال حسینی از حسین ماهینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..