تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار فیلم جشنواره جهانی فرصت مناسبی برای معرفی آثار سینمای ایران است

بازار فیلم جشنواره جهانی فرصت مناسبی برای معرفی آثار سینمای ایران استبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ کارگردان جوان فیلم‌های «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» در مورد بازار فیلم و حضور سینماگران دیگر کشورها در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: برگزاری جشنواره جهانی فرصت بسیار بی‌نظیری برای سینماگران،  فیلمسازان و پخش‌کنندگان سینمای ایران فراهم می‌کند تا بدون صرف هزینه بتوانند با سینمای دنیا ارتباط برقرار کرده و برای فیلم‌های ایرانی در خارج از کشور بازار مناسبی فراهم کنند. 

این کارگردان جوان ادامه داد: در حاشیه جشنواره جهانی فیلم فجر می‌توان با فیلمسازان دیگر کشورها ارتباط برقرار کرد و از تجربیات آنها در فیلم‌سازی استفاده کرد. 

مهدویان افزود: با حضور خوب در این جشنواره فیلم‌سازان می‌توانند امیدوار باشند٬ بدون حضور در جشنواره‌های خارجی فیلم‌هایشان را بی‌دردسر و بدون هزینه٬ در کشور خودمان به نمایندگان این جشنواره‌ها معرفی کنند. 

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره زمینه مناسبی به منظور بازاریابی برای آثار سینماگران ایرانی در تهران فراهم می‌کند، گفت: امسال با حضور نمایندگان جشنواره‌های دیگر در جشنواره جهانی کار برای سینماگران راحت‌تر شده و می‌توان از این فرصت به‌دست آمده به خوبی استفاده کرد.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

گفتنی است؛ سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، 1 تا 8 اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار فیلم جشنواره جهانی فرصت مناسبی برای معرفی آثار سینمای ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..