تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جراحی دختر 30ساله با هزینه 200 میلیون برای شبیه شدن به عروسک باربی! عکس

دختر 30 ساله بخاطر علاقه بیش از حد به عروسک باربی, با انجام جراحی های زیبایی مختلف, خود را شبیه عروسک باربی کرد.

دختری که با جراحی زیبایی خود را شبیه عروسک باربی کرد

دختر ۳۰ ساله امریکایی با نام اوفلیا وانیتی برای شباهتش به عروسک باری تاکنون ۱۰ ها عمل جراحی انجام داده است به گفته وی هزینه این عمل ها تاکنون بالای ۵۰ هزار دلار بوده است.

خانم اوفلیا می گوید از کودکی به عروسک زیبای باربی علاقه داشته است و آرزو داشته است تا روزی شبیه او باشد!


جراحی برای شبیه شدن به باربی 1

جراحی برای شبیه شدن به باربی 1

این دختر ۳۰ ساله که از اهالی کالیفرنیای امریکاست، برای شباهت خودش به عروسک باربی تاکنون به جز عمل های زیبایی, ۱۰ ها هزار دلار برای بوتاکس و خرید لوازم آرایشی به ویژه لنز هزینه کرده است!


جراحی برای شبیه شدن به باربی 2

جراحی برای شبیه شدن به باربی 2

تب باربی شدن در کشورهای غربی به شدت افزایش یافته است و سالانه صدها دختر برای شباهت به باربی خود را به زیر تیغ جراحان می سپارند.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: dustaan.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جراحی دختر 30ساله با هزینه 200 میلیون برای شبیه شدن به عروسک باربی! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..