تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا، آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد/ نیمی از داوطلبان کارت خود را دریافت نکرده‌اند

توکلی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران؛

نیمی از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد کارت خود را دریافت نکرده‌اند

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به توزیع کارت کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ اظهار داشت: توزیع کارت شرکت در آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از ساعت ۱۳ دیروز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه ۹۶ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه پایان می‌پذیرد لذا آن دسته از دا‌و‌طلبانی که تاکنون اقدام به دریافت پر‌ینت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ننموده‌اند برای دریافت کارتشان به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند.
 
وی عنوان کرد: تا ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه ۹۶ از میان ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب ثبت‌نام کرده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تعداد ۴۸۰ هزار و ۳۰۰ داوطلب پر‌ینت کارت خود را دریافت کرده‌اند.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا، آخرین مهلت دریافت کارت آزمون ارشد/ نیمی از داوطلبان کارت خود را دریافت نکرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..