تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفیل پژوهشگاه شاخص پژوه تعیین شد/ تعیین تکلیف دانشجویان

کفیل پژوهشگاه شاخص پژوه تعیین شد/ تعیین تکلیف دانشجویانبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جلسه شماره ۸۹۵ شورای گسترش آموزش عالی در یکم اسفندماه سال ۹۵، امتیاز فعالیت پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه لغو و این پژوهشگاه منحل شد؛ بنابراین از سوی وزارت علوم دانشگاه غیردولتی- غیر انتفاعی شیخ بهایی به عنوان کفیل پژوهشگاه خصوصی مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه انتخاب شد و دانشجویان این پژوهشگاه باید اطلاعات مربوط به تحصیل خود را به این دانشگاه ارائه کنند.
 
دانشجویان این پژوهشگاه از ۱۳ اردیبهشت ماه تا ۱۸ خردادماه مهلت دارند مدارک خود را به دانشگاه غیردولتی- غیر انتفاعی شیخ بهایی ارائه کنند.
 

پس از تاریخ اعلام شده، سوابق دانشجویان در کمیته‌ای که توسط وزارت علوم تعیین می‌شود بررسی و با رعایت قانون، نسبت به وضعیت متقاضیان تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفیل پژوهشگاه شاخص پژوه تعیین شد/ تعیین تکلیف دانشجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..