تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر رندرشده‎ی لو رفته از OnePlus 5 نشان دهنده دوربین‎عقب دوتایی است

به تازگی تصاویری رندر شده از از OnePlus 5 لو رفته. با ترنجی همراه باشید.

یکی از بزرگترین پرچم داران امسال به دلیل تترافوبیا (ترس و نحس دانستن عدد چهار) به جای OnePlus 5  ، OnePlus 4 نام گرفته و تا الان برخی از مشخصات آن لو رفته. اما تا به حال تصویری از این عنوان مشاهده نشده بود. عکسی که در پایین مشاهده میکنید بر اساس توصیف عده ای از افراد که گوشی را دیده اند و یا احتمالا بر روی آن کار کرده اند طراحی شده. البته توجه داشته باشید که این طراحی میتواند در آینده تغییر کند.

نکته واضح این است که OnePlus میخواد در این تلفن تلافی رنگ سیاه و سفید قبلی را دربیاورد! همچنین نکته ی دیگری که به سادگی قابل مشاهده است دوربین دوتایی عقب است.

در مورد مواد به کار رفته هم ما مطمئنیم که OnePlus برای پرچمدار بعدی خود ساختار فلزی ۳ OnePlus و T3 را حفظ میکند. اگرچه در این دستگاه خط های آنتن در قسمت بالایی پشت گوشی قابل مشاهده نیست که نکته تعجب برانگیزیست. البته در قسمت پایینی خطوط آنتن کمی قابل مشاهده هستند که حدس ما را در مورد ساختار فلزی محکم تر میکند.

نبود حسگر اثر انگشت در پشت گوشی نشان دهنده این است که در جلو قرار خواهد داشت. و حالا که صحبت از جلوی گوشی شد، برطبق گزارشات این گوشی از دوربین سلفی ۱۶مگاپیکسلی همانند  OnePlus T3 بهره خواهد برد.

بقیه جزییات در مورد سخت افزار OnePlus 5 هنوز مشخص نیست، اما اطلاعات لو رفته از قبل به ما نوید صفحه نمایش ۵٫۵اینچی، چیپ ستSnapdragon ، حداقل شش گیگابایت رم، بیش از ۲۵۶گیگابایت حافظه و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری را میدهد.  هچنین این گوشی احتمالا ضخامت هفت میلی متری خواهد داشت.

نظر شما در مورد OnePlus 5 چیست؟ بنظر شما آیا این گوشی در حد انتظارات ظاهر خواهد شد؟

لینک کوتاه:

gsmarena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر رندرشده‎ی لو رفته از OnePlus 5 نشان دهنده دوربین‎عقب دوتایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..