تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی نوت ۷ بازسازی‌شده از ماه ژوئن در بازار کره جنوبی به فروش خواهد رسید

سامسونگ تصمیم دارد تا پرچم‌دار سوخته‌ی خود یعنی گلکسی نوت ۷ را که از بازار جمع‌آوری کرده بود مجدداً به‌صورت بازسازی‌شده راهی بازار کند؛ البته نه با همان قیمت قبلی بلکه ۲۵۰ دلار ارزان‌تر.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

گلکسی نوت ۷ از جنبه‌های مختلف یک گوشی فوق‌العاده به‌حساب می‌آمد، این دستگاه به‌عنوان ششمین نسل از خانواده‌ی گلکسی نوت سامسونگ در ماه آگوست سال گذشته‌ی میلادی به بازار عرضه شد. نمایشگر دو طرف خمیده، قلم مخصوص S-Pen و اسکنر عنبیه از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی هوشمند در زمان عرضه به بازار بودند؛ اما متأسفانه به دلیل آتش گرفتن باتری تعدادی از این محصولات، سامسونگ ناچار شد نه یک‌بار، بلکه در طی دو مرحله آن را از بازار جمع‌آوری کند.

اوایل سال جاری میلادی بود که پس از انتشار نتایج عیب‌یابی طولانی مدت این محصول، گزارش‌هایی از تصمیم سامسونگ برای ارائه‌ی مجدد این گوشی هوشمند در چند بازار محدود به‌صورت بازسازی‌شده خبر دادند. پس از مدتی شرکت سامسونگ نیز این اخبار را تأیید کرد و همین چند روز قبل نیز تائیدیه Wi-Fi این سری بازسازی‌شده در اینترنت منتشر شد. اکنون خبرگزاری ETNews مدعی شده که گلکسی نوت ۷ بازسازی‌شده از ماه ژوئن به‌صورت رسمی در بازار کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها این محصول که احتمالاً با نام گلکسی نوت ۷R در کره جنوبی با قیمت ۷۰۰,۰۰۰ وان معادل ۶۲۰ دلار به فروش خواهد رسید. این قیمت به طور مشخص از قیمت اولیه ۸۷۰ دلاری این دستگاه کمتر بوده و با اینکه این دستگاه‌ها کاملاً نو محسوب نمی‌شوند اما از آنجایی که تماماً توسط سامسونگ بازسازی شده‌اند باید شرایطی مشابه یک محصول نو داشته باشند.

به علاوه طبق انتظار این گوشی‌های بازسازی شده با یک باتری کوچک‌تر تولید می‌شوند و احتمالاً بجای یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری از یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری تغذیه خواهند کرد و همچنین اگر اطلاعات به دست آمده از تائیدیه Wi-Fi این محصول صحت داشته باشد، سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه نیز اندورید ۷٫۰ نوقا خواهد بود.

اکنون سؤال اینجاست که آیا چنین محصولی می‌تواند مجدداً اعتماد مشتریان را به خود جلب کند یا خیر، هرچند که قیمت پایین آن به اندازه کافی وسوسه کننده است؛ درعین‌حال سامسونگ همچنان به برنامه‌های تولید گلکسی نوت ۸ ادامه خواهد داد. جالب اینجاست که نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که بسیاری از مردم به خرید گلکسی نوت ۷ بازسازی‌شده تمایل دارند. نظر شما چیست اگر این محصول در بازار کشورمان نیز عرضه شود آیا حاضر به خرید آن خواهید بود؟

لینک کوتاه:

androidauthority



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی نوت ۷ بازسازی‌شده از ماه ژوئن در بازار کره جنوبی به فروش خواهد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..