تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا: به جای اسرائیل، روی ایران تمرکز کنید

کد خبر: ۵۲۰۰۴۰

۹  بازدید

نیکی هیلی که به داشتن مواضع ضدایرانی مشهور است، در میان یهودیان آمریکا گفته که سازمان ملل نباید روی اقدامات اسرائیل تمرکز کند و این ایران است که اعمال و رفتارش باید زیر ذره‌بین باشد.

خبرگزاری فارس: «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد امروز در «کنگره جهانی یهودیان» در نیویورک حاضر شد و در خصوص موضع دولت ترامپ در حمایت از اسرائیل، سخن گفت.

هیلی ابتدا به حضار در خصوص رویه سازمان مللی دولت ترامپ در حمایت از اسرائیل بشارت داد و گفت: «دیگر آمریکا در برابر بدرفتاری با اسرئیل در سازمان ملل، سکوت نخواهد کرد؛ روز جدیدی برای اسرائیل آغاز شده است.»

نماینده آمریکا در سازمان ملل ادامه داد: «تا زمانی که من نماینده آمریکا در سازمان ملل هستم، در حمایت از حقیقت ایستادگی می‌کنم و این یعنی ایستادگی در کنار اسرائیل.»

هیلی اعتقاد داشت که نقض فاحش حقوق بشر و کشتار غیرنظامیان توسط اسرائیل نباید در سازمان ملل مورد بحث جدی قرار بگیرد؛ وی در این خصوص گفت: «اسرائیل بیش از ایران، کره شمالی و سوریه زیر ذره‌بین قرار گرفته و این بهت‌آور است.»

وی پیشنهاد داد: «ایران باید زیر ذره‌بین سازمان ملل باشد نه اسرائیل؛ ایران مایه بی‌ثباتی خاورمیانه است.»

چندی پیش کمیته اسکوا که از نهادهای تابعه سازمان ملل محسوب می‌شود، گزارشی منتشر کرد و در آن اسرائیل را به احیای «آپارتاید» و ظلم علیه فلسطینیان محکوم کرد؛ آمریکا شدیداً اعتراض کرد و لفظ آپارتاید از گزارش حذف شد.

سفارشی‌سازی گزارش‌های سازمان ملل، امر جدید و غربیی نیست.

در آخرین ماه‌های تکیه زدن «یویکو آمانو» بر صندلی دبیرکل سازمان ملل، عربستان با تهدید به قطع کمک‌های مالی به سازمان ملل، نام خود را از فهرست رژیم‌های «کودک‌کش» بیرون کشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا: به جای اسرائیل، روی ایران تمرکز کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..