تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن مورد غضب منصوریان به پرسپولیس می آید؟

فرشید باقری با سکونشین شدن در تیم استقلال به احتمال زیاد از این تیم جدا شده و شاید به پرسپولیس بپیوندد.

فرشید باقری از استقلال جدا می شود؟

با تصمیم منصوریان، فرشید باقری بخشی از فهرست ۱۸ نفره استقلال برای دیدار امروز با الاهلی نبود و این نبرد را از روی سکوها آغاز کرد. علی منصور با کنار گذاشتن باقری هیچ جایگزینی برای هافبک‌های تدافعی ثابت تیمش روی نیمکت ندارد اما باز هم سکونشینی این هافبک را به نیمکت‌نشینی این بازیکن ترجیح داده است.

به نظر می‌رسید باقری در نیم‌فصل دوم رفته رفته اعتماد سرمربی تیم را به دست آورده است اما منصوریان با تصمیم امشب نشان داد که دیگر اعتقاد چندانی به فرشید ندارد. باقری قبل از امضای قرارداد با آبی‌ها، یکی از گزینه‌های مورد علاقه برانکو برای پرسپولیس بود و گفته می‌شود این علاقه همچنان به قوت خودش باقی مانده و ایوانکوویچ هنوز هم با آغوش باز پذیرای این بازیکن در پرسپولیس خواهد بود.

این هافبک روزهای بسیار خوبی را در صبا پشت سر گذاشته اما در لباس استقلال هیچوقت در حد و اندازه‌های یک ستاره ظاهر نشده و با فرم فعلی، حتی انتقال جنجالی به رقیب سنتی استقلال نیز نمی‌تواند فرصت زیادی برای بازی ثابت در اختیار او قرار بدهد.

تماشاگرِ امشب استقلال، قرار بود یکی از مردان کلیدی این فصل باشگاه باشد. قفل‌شدن روی سکو اما، از همین حالا آینده او را از استقلال جدا کرده است.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن مورد غضب منصوریان به پرسپولیس می آید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..