تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واتس آپ پشتیانی از سیری را در آی‎او‎اس اضافه میکند

واتس آپ در جدیدترین بروزرسانی خود پشتیانی از سیری را اضافه میکند. با ترنجی همراه باشید.

واتس آپ به تازگی بروزرسانی‎ای برای آی او اس عرضه کرده که باعث پشتیبانی بهبود یافته از سیری میشود. هم اکنون کاربران میتوانند از سیری برای خواندن پیام های جدید استفاده کنند. این قابلیت برای آن دسته از افراد که دارای اختلال در بینایی هستند یا قادر به نگاه کردن به گوشی خود نیستند (مانند رانندگان) مفید است.

همانند همیشه دستور این کار با گفتن “هی سیری” (Hey Siri)  و سپس درخواست خواندن پیام های جدید در واتس آپ امکان پذیر است. شما همچنین میتوانید با استفاده از سیری به پیام ها پاسخ دهید.

این بروزرسانی هم اکنون در اپ استور قابل دریافت میباشد اما برای استفاده از آن نیازمند نسخه iOS 10.3 یا نسخه های بالاتر هستید.

نظر شما در مورد این بروزرسانی چیست؟ آیا از سیری برای خواندن پیام های خود استفاده خواهید کرد؟

لینک کوتاه:

gsmarena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واتس آپ پشتیانی از سیری را در آی‎او‎اس اضافه میکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..