تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بغداد نسبت به تکرار حملات هوایی آنکارا در شمال عراق هشدار داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، عراق عصر سه شنبه حملات هوایی جنگنده‌های ترکیه به شمال عراق را محکوم کرد.

نخست وزیر عراق، در نشست مطبوعاتی هفتگی خود از تلویزیون این کشور اعلام کرد که شورای وزیران عراق ضمن محکوم کردن این حملات ترکیه که منجر به کشته شدن تعدادی از نیروهای پیشمرگه شده است، نسبت به تکرار این حملات هشدار داد.

به گزارش شبکه سومریه، حیدر العبادی همچنین گفت که توافق رژیم سابق عراق که به ترکیه اجازه ورود به خاک عراق تا 10 کیلومتری با هدف حمله به مواضع حزب کارگران کردستان می‌داد، در مقطع کنونی غیر قابل اجراست.

العبادی در بخشی از سخنان خود به مسئله جدایی منطقه کردستان عراق اشاره کرد و گفت که «جدایی کردستان از عراق به نفع کردها نیست».

ارتش ترکیه امروز سه شنبه اعلام کرد که جنگنده‌های این کشور شب گذشته مواضع تروریست‌های پ.ک.ک را در سنجار عراق و شمال شرق سوریه هدف قرار داده و در این حملات 70 فرد مسلح کشته شده‌اند.

سخنگوی نیروهای دموکراتیک سوریه نیز گفت که در حمله جنگنده‌های ترکیه به مقر این نیروها در ریف شهر المالکیه، 20 نفر کشته و 18 نفر دیگر کشته شده‌اند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/AIB6QX اخبار مرتبط حملات هوایی ترکیه به مواضع نیروهای «قسد» 20 کشته برجای گذاشت96/02/05 - 21:24منابع کردی:جنگنده‌های ترکیه 14 نیروی پیشمرگه را قربانی کردند96/02/05 - 10:23حمله هوایی ترکیه به شمال عراق و سوریه/ نیروهای کُرد و غیرنظامیان هدف قرار گرفتند96/02/05 - 09:41العبادی: تروریست‌ها دنبال تخریب رابطه عراق با ایران بودند اما روابط عمیق‌تر شد96/02/05 - 09:55 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بغداد نسبت به تکرار حملات هوایی آنکارا در شمال عراق هشدار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..