تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریم بازیگران به وسیله سیستم نورپردازی

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گروهی از محققان  شرکت دیسنی نوع جدیدی سیستم پروجشکن ساخته اند که  می تواند حرکات و حالات صورت بازیگرا را ردیابی کند  و با توجه به آن گریم بازیگر را با نور به صورت او بتاباند. در این حالت دیگر نیازی نیست بازیگر گریم فیزیکی انجام دهد. گریم بازیگران به وسیله سیستم نورپردازی
 
این سیستم که Makeup Lamps نامیده می شود با تغییر و انطباق نورپردازی می تواند هر گونه رنگ یا بافت مورد نظر را روی صورت بازیگران ایجاد کند. با این سیستم می توان بازیگر را پیرتر نشان داد، یا صورت او را مانند دلقک رنگ آمیزی کرد. جالب آنکه تمام این کارها فقط به وسیله نور انجام می شود.
پیش از این گروه محققان دیسنی توانسته بودند از این فناوری برای ردیابی حرکات و همخوانی نور با طیف وسیعی از حرکات انتزاعی  استفاده کند.
 
 
منبع :مهر
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریم بازیگران به وسیله سیستم نورپردازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..