تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی زمان دقیق دعوا بین زوج‌ها ممکن شد!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  اما جالب است بدانید که این موضوع اکنون توسط دانشمندان و  محققان دانشگاه جنوب کالیفرنیا در حال بررسی است و آن ها حتی توانستند روش پیش بینی دعوا بین زوجین را هم پیدا کنند و آن چیزی نیست جز استفاده از گجت های پوشیدنی.


اما نحوه کار آن ها به این صورت است که یک گجت پوشیدنی که قادر است اطلاعاتی چون دمای بدن و فعالیت قلب و عروق را اندازه گیری کند به یک زوج می‌دهند و البته زوج مورد نظر نیز باید یک ساعت یکبار احساس و نظرشان را راجع به همسرشان به ثبت برسانند.


پس از اندازه گیری این اطلاعات، محققان با استفاده از روشی یادگیری ماشینی می توانند با دقت 86 درصد پیش بینی کنند که چه زمانی بین این زوج قرار است دعوا اتفاق بیافتد. مرحله بعدی نیز شامل ساخت یک مدل می شود که دقیقاً 5 دقیقه قبل از آغاز دعوا، این موضوع را اطلاع می‌دهد. این روش می تواند به محققان این امکان را بدهد که با استفاده از پوشیدنی ها، اطلاعات مربوط به سلامت روانی افراد را هم بسنجند. چرا که تا کنون بیشترین کاربرد این دستگاه ها برای سنجش میزان سلامت روحی افراد بوده است.
 
منبع : جام جم
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی زمان دقیق دعوا بین زوج‌ها ممکن شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..