تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواداران استقلال خواستار حضور بازیکن اخراجی پرسپولیس شدند!

به گزارش افکارنیوز،

دیدار تیم استقلال ایران و الاهلی امارات از هفته پنجم لیگ قهرمانان از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* تعدادی از هواداران استقلال، رامین رضائیان بازیکن اخراجی پرسپولیس را مورد تشویق قرار داده و خواستار حضور او در استقلال شدند.

* بارش شدید باران در ورزشگاه آزادی باعث شد تا داوران دیدار استقلال و الاهلی که برای بازدید از زمین چمن آمده بودند به سرعت به رختکن برگردند.

* شدت بارش باران به حدی است که هواداران هم، صندلی های خود را ترک کرده و به دنبال جایی می گشتند تا در امان باشند.

* هواداران استقلال به شدت از وضعیت بلیت فروشی گلایه داشته و اعتقاد دارند برخی دستها در کار است که طرفداران استقلال به ورزشگاه نیایند.

* به هنگام ورود اتوبوس بازیکنان استقلال به ورزشگاه، هواداران جلوی اتوبوس را گرفته و از علیرضا منصوریان خواستار پیروزی برابر الاهلی شدند.

* داوران دیدار استقلال و الاهلی به سمت هواداران رفته و با آنان عکس سلفی گرفتند.

* با توجه به اینکه تنها نزدیک به دو ساعت به شروع بازی باقی مانده است، حدود ۴۵ هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواداران استقلال خواستار حضور بازیکن اخراجی پرسپولیس شدند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..