تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت یک هوادار ایرانی/فیلم و عکس بازیکنان الاهلی امارات

به گزارش افکارنیوز،

در فاصله یک ساعت مانده به شروع دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران با الاهلی امارات حدود ۴۰ هزار هوادار در ورزشگاه حاضر شده اند و به تشویق استقلال مشغول هستند.

کاروان تیم فوتبال الاهلی ساعت ۱۹ وارد ورزشگاه آزادی شد و تعدادی از بازیکنان این تیم به همراه سرمربی الاهلی بلافاصله وارد زمین شدند تا فضای ورزشگاه را ارزیابی کنند. با ورود اعضای تیم الاهلی به زمین، تماشاگران علیه آنها شعار داده و به تشویق نماینده ایران مشغول شدند. بازیکنان الاهلی با دیدن این صحنه، تلفن های همراه خود را در دست گرفتند تا فیلم و عکسهایی را از این فضا ثبت کنند. در همین لحظات تماشاگران شعار «خلیج فارس ایران» را هم سر دادند.

تخلف یکی از هواداران روی سکوها پیش از شروع بازی منجر به دستگیری و اخراجش از ورزشگاه شد.

بارش باران همچنان ادامه دارد و بسیار از تماشاگران را به زیر سقف های طبقه اول کشانده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت یک هوادار ایرانی/فیلم و عکس بازیکنان الاهلی امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..