تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین آثار مسابقه جهانی عکاسی سونی در سال 2017

برترین آثار مسابقه جهانی عکاسی سونی در سال 2017به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در عصر جدید دوربین‌های عکاسی بسیاری در دست افراد عادی، عکاس‌های حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای و آماتور قرار دارد، اما آنچه که موجب خلق یک اثر بسیار عالی می‌شود ضمن آشنایی با مهارت عکاسی، شم حرفه‌ای و خوب دیدن و یا حتی تصویر سازی خوب بر اساس ایده‌ای عالی توسط عکاس است.
 
 از سال 2008، هرساله سازمان جهانی عکاسی با حمایت شرکت سونی  اقدام به برگزاری مسابقات عکاسی می‌کند، در سال 2017 نیز بیش از 227 هزار اثر  به این مسابقات در رشته‌های " عکاسی حرفه‌ای "، "عکاسی آزاد" و " عکاس هنرآموز" ارسال شد.
 
از بین همه این آثار 4 عکس به عنوان آثار برتر شناخته شدند.
 
بهترین عکاس سال:
در بخش برترین عکس سال، مجموعه "Whiteout " اثر "فردریک بویکس- Frederik Buyckx " وی را به مقام عکاس سال رساند.
 
این عکاس بلژیکی با کسب بهترین عکاس سال جایزه 25 هزار دلاری را از آن خود کرد.
وی مجموعه عکس‌های خود را در مناطق مختلفی از جمله اسکاندیناوی، شبه جزیره بالکان و آسیای میانه ثبت کرده است.
 


بهترین عکاس سال در موضوع آزاد 

عکس پرتره‌ی " ماتیلدا " جایزه 5 هزار دلاری بهترین عکس آزاد سال را  برای "الکساندر وینوگرادوف" از کشور روسیه  به ارمغان آورد.
علاقه‌مندان به سینما می‌دانند " ماتیلدا" نام شخصیت دختر نوجوان در فیلم بسیار زیبای " لئون حرفه‌ای "   است.  که چهره ماتیلدا در آن فیلم بسیار شبیه به پرتره حاضر است.
عکاس جوان سال:
 
 
جوان 16 ساله‌ای به نام " کیتلین ونگ " از آمریکا با عکس " On Top of the World"  موفق به کسب مقام عکاس جوان سال را از آن خود کند.

 این عنوان به عکاس‌های بین 12 تا 19 سال که آثارشان را ارسال کرده‌اند تعلق می‌گیرد. این عکس تصویری از دریاچه Pehoé در پارک ملی Torres del Paine را نمایش می‌دهد.
 
 
عکاس هنرجوی سال:

دایانا جنتیل، عکاس جوان آرژانتینی که 21 سال سن دارد با مجموعه عکس "Only Hope" موفق به کسب جایزه بهترین عکاس هنرجوی سال شده است.
وی برای ثبت مجموعه تصاویر خود، 10 روز را  با کارگران یک کارخانه قدیمی تولید کاغذ رنگی سپری کرده است. شرکت سونی برای حمایت از استعدادهای نو،  32 هزار دلار  تجهیزات عکاسی، علاوه بر جایزه  به جنتیل و دانشگاه وی در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین اهدا کرده است.
 
 

منبع:  پتاپیکسل


انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین آثار مسابقه جهانی عکاسی سونی در سال 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..