تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نباید با شعار اصلح وحدت نیروهای انقلاب را كم رنگ كرد+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت:"وحدت اصل است یا اصلح ؟ 
وحدت بدون اصلح ممكن نیست و هیچ نامزدی هم جز با وحدت، موفق نمی شود. بنابراین نباید با شعار اصلح، وحدت نیروهای انقلاب را كم رنگ كرد؛ 
همچنان كه با شعار وحدت هم نباید اصلح بودن نامزدها را نادیده گرفت. 
هر كاندیدا، هرچقدر هم كه صلاحیت داشته باشد، اگر نتواند كارآمدی جمعی را ایجاد یا مدیریت كند، انتظارات مردم بی نتیجه خواهد ماند. 
بر عكس، هركاندیدایی كه بیشترین بسیج نخبگان و شایستگان را سامان دهد، احتمالا قادر به حل مشكلات كشور نیز خواهد بود. 
البته شرط دیگری هم برای شناسایی اصلح باید بدان افزود و آن رعایت ارزشهای اصیل انقلابی و دوری از تحجر و غرب زدگی در اداره كشوراست.
با این حساب، اصلح كسی است كه وحدت و ارزشهای انقلاب را تؤامان تحقق بخشد. امیدوارم یكی از این دو برادر و كاندیدای انقلابی كه استین بالا زده و خود را در معرض انتخاب ملت قرارداده اند، وحدت را قبل و بعد از پیروزی محترم شمرده و آن را اجرایی كند."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نباید با شعار اصلح وحدت نیروهای انقلاب را كم رنگ كرد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..