تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنترل شدید تماشاگران و حضور 20 هزار نفر در آزادی/باران تماشاگران را از سکوها فراری داد+ تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که کمتر از سه ساعت دیگر دیدار تیم‌های استقلال و الاهلی امارات در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود علاقه‌مندان به فوتبال با سرعت زیاد مشغول ورود به ورزشگاه آزادی هستند. نحوه حضور تماشاگران در استادیوم نشان می‌دهد که امروز ورزشگاه آزادی شاید سکوهای خود را پر شده ببیند.

* مأموران مستقر در ورزشگاه آزادی روی باجه‌های بلیط‌فروشی نظارت دقیق دارند و با وجود آنکه گفته می‌شود بلیط‌های طبقه دوم با قیمت زیاد به فروش می‌رسد اما همچنان طبقه اول سکوهای خالی زیادی را می‌بیند و به همین دلیل بازار سیاه چندانی در استادیوم نیست. فقط هستند تعداد اندکی از افراد که پشت باجه‌ها بلیط‌ها را خریداری کرده و از گیت‌ عبور نمی‌کنند تا در صورت پر شدن استادیوم بلیط‌ها را به فروش برسانند.

* حدود 20 هزار نفر از طرفداران تیم استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند. نکته قابل توجه پر شدن قسمت زیادی از سکوهای روبروی جایگاه است و طرح موزاییکی طرفداران این تیم شکلی قابل توجه به خود گرفته است.

* بارش باران دقایقی قبل تمامی تماشاگران را از روی سکوها فراری داده و آنها مجبور شدند به زیر جایگاه‌ها پناه ببرند.

* با توجه به اتفاقات رخ داده در مسابقات قبلی استقلال و پرتاب نارنجک و لیزر به چشم بازیکنان امروز مأموران مستقر در ورزشگاه به شدت تماشاگران را مورد کنترل قرار داده و اگر اشیای اضافی با خود به همراه داشته باشند آنها را ضبط می‌کنند. علیرضا منصوریان در نشست خبری روز گذشته خود از هواداران تیم استقلال خواهش کرد از انداختن نور لیزر به چشم بازیکنان حریف خودداری کنند چون این بار قطعاً تیم استقلال با محرومیت مواجه خواهد شد.

* در بیرون از مجموعه ورزشی آزادی تدابیر شدید امنیتی برقرار شده و راهنمایی و رانندگی هر گونه خودرویی که در حاشیه اتوبان و  اطراف استادیوم توقف کند بلافاصله با جرثقیل به پارکینگ‌ها منتقل می‌کنند.

* مهدی ماهانی بازیگر تلویزیون و سینما هم در ورزشگاه حضور پیدا کرد. 

 

* اتوبوس تیم الاهلی امارات ساعت 18 در ورزشگاه آزادی مستقر می‌شود و مسئولان تدارکات این تیم ساک و البسه بازیکنان این تیم را ساعت 17 وارد ورزشگاه کرد.

* مهدی ماهانی بازیگر استقلالی سینما و تلویزیون نیز در ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا مسابقه دو تیم را تماشا کند. 

دیدار دو تیم از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

http://fna.ir/SY7ZLU



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنترل شدید تماشاگران و حضور 20 هزار نفر در آزادی/باران تماشاگران را از سکوها فراری داد+ تصاویر و فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..