تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقی سیف جمالی بازیگر پیشکسوت درگذشت!+تصاویر و تسلیت چهره ها

نقی سیف جمالی

نقی سیف جمالی بازیگر نمایش‌های سقراط و ترور و نیز فیلم‌هایی همچون مارمولک، کنعان، جامه‌دران، خانوم، آاادت نمی‌کنیم و… روز چهارم اردیبهشت ماه در بیمارستان درگذشت.

پیکر این بازیگر که در سن ۵۹ سالگی به دیار باقی شتافت، ساعت ۹ صبح پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع می‌شود.

نقی سیف جمالی نقی سیف جمالی

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد نقی سیف جمالی روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح در تالار وحدت تهران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

حمیدرضا نعیمی‌ کارگردان تئاتر در یادداشتی کوتاه برای سیف جمالی که در این روزهای گذشته مشغول تمرین در نمایشی به کارگردانی بهزاد فراهانی بود، نوشته است:

«والا جایگاه
زندگی را زیبا رقصیدی
مرگ را هم با لبخندِ مهربانت باشکوه برقص…
آن کدام کودک است که با صدای تو عاشق نشد؟
آن کدام خان مان است که با تو به آبادی نرسید؟
نوش جانت باد زندگی
لایقِ هر چه بودگی…
صحنه‌ی تأتر چه زود دلتنگِ بازی های تو شده
ببین، چه بی تابانه می خواهدت…
“خوشا که سفر گُزیده به منزل رسیده‌ای
اما ما را که مانده بسی راهِ ناتمام…
شب خوش که صخره را طغیانِ پرتلاطمِ سیلاب می برد…”
نقیِ جان ها
سفرت خجسته و مبارک»

آشا محرابی با انتشار عکس زیر نوشت :

پست موقت :
استاد نقى سيف جمالى ، بازيگر خوب تاتر،سينما و تلويزيون ،به خدا پيوست .
يادش گرامى

نقی سیف جمالی

نعیمه نظام دوست با انتشار عکس زیر نوشت :

متاسفانه امروز باخبر شدیم ،عزیز دیگری از دنیای پیشکسوتان هنر رو از دست دادیم و کلی غمگین شدیم ،
استاد نقی سیف‌جمالی بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما ،این مصیبت بزرگ رو به خانواده محترمشون و به جامعه هنر تسلیت عرض میکنم .امیدوارم دیگه شاهد این رفتنها نباشیم .روحشون شاد و یادشون گرامی

نقی سیف جمالی

احمد مهرانفر با انتشار عکس زیر نوشت :

نقي سيف جمالي عزيز هم از ميان ما رفت

در فيلم “يك داستان عاشقانه براي سرباز وظيفه رحمت ” به كارگرداني دوست عزيزم پوريا آذربايجاني افتخار همكاري با ايشون رو داشتم. ايشون نقش پدر من رو بازي مي كردند … هنرمندي با اخلاق ، مهربان و دوست داشتني كه عاشق كارش بود
روحش شاد ويادش گرامي

نقی سیف جمالی

مهدی پاکدل با انتشار عکس زیر نوشت :

ديگه عادت كرديم و اين خيلى بده كه به مرگ عادت كنيم. ديروز هم يكى از بازيگران قديمى و خوب كشورمون در سن ٥٩ سالگى از دنيا رفت. نقى سيف جمالى روحتون شاد و يادتون تا ابد گرامى

نقی سیف جمالی

ایسنا – نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقی سیف جمالی بازیگر پیشکسوت درگذشت!+تصاویر و تسلیت چهره ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..