تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش رفت، عروسک‌ها آزاد شدند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، داعش خرید و فروش و داشتن عروسک را به عنوان عملی کفرآمیز ممنوع اعلام کرده بود اما پس از آزادسازی شهر موصل عروسک‌فروشی به این شهر بازگشت.
 
داعش بر اساس آموزه‌های تندروانه خود هر گونه عروسک و مجسمه را نماد بت‌پرستی در عصر کنونی می‌دانست و آن را ممنوع اعلام کرده بود.
 
داشتن هر گونه عروسک و مجسمه حتی عروسک‌هایی به شکل حیوانات مانند خرس و میمون برای کودکان موصل ممنوع بود و کودکان با این وسیله بازی آشنا نبودند.
 
با اخراج داعش از موصل و آزادسازی شهرهای نزدیک  آن، مغازه‌های فروش عروسک دوباره باز شدند و کودکان موصل از این کالا استقبال کردند.
 
«أبومحمد» تاجر عمده‌فروش عروسک و اسباب‌بازی در موصل در این‌باره گفت: پس از اخراج داعش از موصل 2 باب مغازه برای فروش عروسک و اسباب‌بازی افتتاح شد اما به دلیل استقبال زیاد مردم در مدت کوتاهی این تعداد به 15 مغازه افزایش یافت.
 
منبع:عصر ایران
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش رفت، عروسک‌ها آزاد شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..