تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه فیلم‌هایی در ششمین روز جشنواره به نمایش در می‌آیند؟

در سالن شماره 1 چارسو در این روز فیلم های مادر (ریری رضا) از کشور اندونزی ساعت 13، خانه (ایرنا سیلیک) از اوکراین ساعت 15، ردپا( آنیژکا هولاند) از کشور لهستان ساعت 17، پایان رویاها (محمدعلی طالبی) از ایران ساعت 19:20، فرانتز (فرانسوا اوزون) از فرانسه ساعت 21:20 و عکاس (والدمار کریشتک) از کشور لهستان ساعت 23:30 نمایش داده می‌شوند.

در سالن شماره 2 چارسو؛ تبعیدی (دیویس سیمانیس) از لتونی ساعت 13:30، باد شرق– باد غرب(مارتی هلده) از استونی ساعت 15:30، شهروند برجسته (گاستون دوپرا، ماریانو کان) محصول مشترک آرژانتین و اسپانیا ساعت 17:10، بال‌های پدرم (کیوانچ سزر) از ترکیه ساعت 19:30، آتش افروز ( اریک اسکولدبرگ) از نروژساعت 21:30 و فیلم  نمک و آتش ساخته (ورنر هرتزوک) محصول کشور آلمان ساعت 23 روی پرده می روند.

در سالن شماره 3 چارسو فیلم های میفونه، آخرین سامورایی( استیون اوکازاکی) از ژاپن ساعت 12:45، تور( کیم کی –دوک) از کره جنوبی ساعت 14:30 ، شب دراز فرانسیسکو سانتیکس ( آندریا تستا، فرانسیسکو مارکز) از آرژانتین ساعت 16:40 ،آقای بی دردسر( فنگ می) محصول مشترک چین و فرانسه ساعت 18:20، در آخرین روزهای شهر (تامر السعید) از مصر ،ساعت 21 و فیلم «نگار» ساخته رامبد جوان ساعت 23:15 نمایش داده می شوند.

سالن شماره 4 چارسو، شیفت پادشاه (ایگناس میسکینیس) محصول مشترک لیتوانی و لتونی ساعت 13؛ دختر ناشناس (لوک و ژان پیرداردن) محصول کشور فرانسه ساعت 15، آخرین شانس (لئو پولد لیندبرگ) از کشور سوییس ساعت 17، وصیت پدر (باقیت موکول و دستان و دستان ژاپار اولو) از کشور قرقیزستان ساعت 19، رئوف (باریش کایا و سونر جانر) از کشور ترکیه ساعت 21:10 و بذرافشان (یوسوکه تاکیوچی) از کشور ژاپن ساعت 23 روی پرده می روند.

سالن شماره 5 چارسو که در این روزها بیشتر فیلم‌های بخش بازار (مارکت) را به طور اختصاصی نمایش می‌داده در این روز برای عموم و در 5 سانس نمایش فیلم دارد. سرزمین‌های هرز( میریام هرد) محصول مشترک شیلی، فرانسه و انگلستان ساعت 14:40،راه کوروساوا ( کاترین کادو) از فرانسه ساعت 16:30، پاریس سفید (لیدیا ترکی) محصول فرانسه ساعت 14:45، بی نان و نشان ( تاغیر احمد) از بنگلادش ساعت 19:30 و درود از فوکوشیما (دوریس دوریه) محصول کشور آلمان ساعت 21:30 فیلم هایی است که در این سالن نمایش دارند.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، 1 تا 8 اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه فیلم‌هایی در ششمین روز جشنواره به نمایش در می‌آیند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..